fikk skryt av jordmor

FKHFrøken

Glad i forumet
Det første hun sier til meg når eg kommer inn til henne er "guri så fine du va i dag, va så fint med fletta du har laget med håret og så e du så vårlige å fine i kjolen du har på deg"[:)]. Blei så gla når eg hørte det og litt rørt[:)], for e kje så ofta eg får høra sånne kommentarer av folk.
og så synest hu eg va skikkelig flinke te å spøra om ting eg luret på, og fekk svar på alt eg lurte... Hadde det kjempe kjekt... Va så koseligt å sitte der å prate med henne, hadde det ikkje vært for at hu hadde ei annen til time etter meg så tror eg me hadde sittet lengre å bare pratet...

Alt såg helt fint ut med lille trille og fekk symfemål på 22cm og ligge litt over den røde streken på helsekortet[;)]. Hun lyttet nøye på magen og smilte hele veien.. Va så koseligt[:D]
Gleder meg litt te neste time for då ska me gå gjennom fødtselen, så har fått i oppgave av na å lese litt om det og se på noen video snytter som e lagt ut på nrk sine sider om detta.[;)]

Blei så gla i dag av å snakke med henne at eg følte eg måtte fortelle kor kjekke og koslige hu e... Har vært skikkelig heldige med hu deren altså[:D][:D][:D][:D][:D]

Godt å ha en jordmor som er så hyggelig og snill[:D] Jeg har det også sånn men min, kan sitte der i timesvis å snakke, hehe[:)]

Så koselig! Håper det fortsetter sånn. [:D]

Åh.. Håper jeg også får en slik opplevelse med min jm!!
Kjenner jeg gruer meg litt etter å ha hørt flere "skrekkhistorier"...
Men dette lett litt på trykket:):)
supert at det blir delt en del hyggelige opplevelser også:):)

ORIGINAL: Myfirst

Godt å ha en jordmor som er så hyggelig og snill[:D] Jeg har det også sånn men min, kan sitte der i timesvis å snakke, hehe[:)]

sign

Så koselig med et sånt besøk, da [:)]

Så herlig å ha en sånn jm da!! [:)]

Back
Topp