Fikk skikkelig kjeft i dag

ORIGINAL: PlatinaBlondina

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: *Susanne83*

Unnskyld, ikke meningen å være krass, men jeg hadde nok også rynket litt på nesen av å ha urin oppi glass det har vært mat i. Sterilisert eller ikke.
Signerer denne!!
sant nok...syntes ikke hu virket så ille jeg da,hu sa bare klart ifra...prøvde sikkert ikke å være bitch! (nå så ingen av oss hennes kroppspråk eller hørte hvordan hun snakket da)

Skulle vært filmet så hadde dere fått sett...

HerreGUD! Da jeg var mindre tissa jeg alltid på små systetøyglass eller annet.. Da solgte de ikke sånne små beholdere på apoteket faktisk, men de tok da urinprøver da og..

Tror nok at hun ikke mente det på den måten, men at hun vil du heller skal bruke et RENT glass.. Har selv jobbet på legekontor og det er faktisk litt lettere og skru opp lokket blant annet på den glasset enn et et sånt glass.. Og man får urinprøver i sååå masse rart.. Fikk til og med en gang en prøve i sånn matboks UTEN LOKK!!!

Er vel kanskje litt derfor de vil at man skal ta et uringlass og ikke alt mulig annet rart....[:)]

herregud for ei hurpe!

Jeg har flere ganger hatt med urinprøve i vaskede syltetøyglass, og har aldri fått kommentarer på det.

ORIGINAL: nurkeklar

Tror nok at hun ikke mente det på den måten, men at hun vil du heller skal bruke et RENT glass.. Har selv jobbet på legekontor og det er faktisk litt lettere og skru opp lokket blant annet på den glasset enn et et sånt glass.. Og man får urinprøver i sååå masse rart.. Fikk til og med en gang en prøve i sånn matboks UTEN LOKK!!!

Er vel kanskje litt derfor de vil at man skal ta et uringlass og ikke alt mulig annet rart....[:)]

Jobbet selv også på legekontor og har sett mye rart. Men hadde aldri snakka slik til en pasient [;)]
Men vi tok i mot alt av glass var ikke noe problem, de får henge opp en lapp hvis dette ikke er lov lengre. :P

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kommer dragende med sånne babymiddagsglass. Var aldri noen som sa noe. Jeg kokte de på forrhånd, og det gikk så fint at.

De kommentarene jeg fikk var humoristiske[:D]

vi har ei sånn sur i luka på legekontoret her.
blir helt sjokkert hver gang.
hun sitter der sur som f og svarer som en robot med pms.
som om man plager henne sjikkelig med å komme å forstyrre henne...
hun har aldri smila. tror ikke hun kan å smile..
grrr...er irritert hele dagen etter jeg har vært hos legen.

Tåpelig dame.

Kom på en gang nå jeg var på kontroll når jeg var gravid. Kom inn og skulle ta en blodprøve og der sto det en liters melkekartong. Helsesekretæren la fortalte at det var urinprøve fra en eldre kar som alltid tok litt godt i, kan man si - he he. Var visst nesten full. Men hun bare flirte, klagde ikke [:D] Ikke sure på mitt legekontor, heldigvis [:)]

ORIGINAL: KineOgMalene

Jeg brukte ofte andre typer glass enn urinprøveglass! Jeg bare vasket og kokte de på forhånd... Aldri noen som har sagt noe på det[>:]

samme her

Jeg og fler jeg kjenner har brukt andre slags glass, aldi hørt noe på det.
Jeg har brukt babymat glass, syltetøy, pilleglass.. Koka det først.

Unødvendig å oppføre seg sånn. Teite dama!

Her har jeg kommet med et svært syltetøyglass med piss oppi faktisk..[8D] Følte meg lite smart, men hun bare lo heldigvis.. Jeg hadde kokt glasset, men hun spurte ikke om det var vasket eller noe slikt. 

men i alle dager!!!! [8|] 

kjøp ikke glass av legekontoret! de er dyrere! mener å huske at de var dyrere på apoteket og.. jeg kjøper de på butikken (prix, marked)

Litt unødvendig av henne.eg kom en gang med en sånn tupperwere sak med urin i. Gikk elt fint det[:)]

Har og hendt at jeg har kommet uten urin(glemte det) har ikke fått noe "kjeft" av den grunn

hun må jo ha stått opp med feil fot idag, jeg har kommet med mange varianter av uringlass og aldri fått noen kommentarer på det.

Eg har ofte hørt om folk som leverer urinprøver i store syltetøysglass, brusflasker o.l.
Så skjønner ikke at ho vart så provosert av deg[&:]
Selv har eg som regel ett lite lager med uringlass liggende[;)] 
I tillegg tar eg vare på vitaminbeger/glass o.l til å ha til urinprøver[;)][8D]

For en dritt kjerring! Jeg har også råket opp for uringlass, men kom da uten og fikk tatt der..

Biatch! Har selv blitt sendt på do på legekontoret for å finne meg plastkopp som er der inne (ikke akkurat sterilt) og tisse i den, så et godt vaska syltetøyglass burde ikke være noe problem. [:-]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: *Susanne83*

Unnskyld, ikke meningen å være krass, men jeg hadde nok også rynket litt på nesen av å ha urin oppi glass det har vært mat i. Sterilisert eller ikke.
Signerer denne!!

Skjønner ikke helt hvorfor, det var helt vanlig da jeg var liten, var ingen som fløy rundt og handla urinprøve-beger da, da kom folk med urinprøvene på alle slags glass. Det er faktisk bare et glass når innholdet ikke er der lenger. [:-]

Back
Topp