Fikk sjokk imorges...=)

milla83

Forelsket i forumet
heisann...

jeg har jo sendt inn noen mailer ang sara og hun har vært dårlig, vil ikke ha grøt og melk osv...
alt er tilbake til noe lunde normalt igjen, og hun får skive tre ganger for dagen istedenfor grøt og hun elsker skinkeost og kaviar hehe..

og hun har laget litt andre rutiner virker det smo, hun sover senere formiddagslur og senere ettermiddags lur, så hun legger seg nå rundt åtte, som er ok, og pleier våkne for å spise på natten, men imorges når jeg våknet til henne, var det lyst ute og fikk jo sjokk, kl var jo halv syv, gav hun litt melk og sov til kl ni, helt utrolig, var nok sikkert ett engangstilfelle, men har ikke opplevd det siden hun begynte med grøt for første gang da hun var fem mnd hehe...
deilig å få sove en hel natt gjennom, men må ikke bli for vant til det tror jeg hehehe..

så hun har hatt en lur idag, så spørs om jeg klarer holde hun våken til kl halv åtte ikveld før kvelds tid hehe

klem milla83 og sara

Det høres jo helt fantatastisk ut!! Håper det fortsetter!!![:)]

Får håpe det fortsetter da. [:D] Her våkner han første gang rundt 7-8, får en flaske melk og så sover vi videre til 10-11 [:D] noen ganger lenger også [:-]

ORIGINAL: Lillezilje

Får håpe det fortsetter da. [:D] Her våkner han første gang rundt 7-8, får en flaske melk og så sover vi videre til 10-11 [:D] noen ganger lenger også [:-]

DU er heldig altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Så godt å høre, milla! Håper det fortsetter med søvnen og den gode matlysten [:)]

og Lillezilje: det hørtes deilig ut! [:D]

Back
Topp