Fikk se tuppa mi i dag jeg:)

Elisaban

Glad i forumet
Jeg blir så fornøyd når jeg blir tatt på alvor. I helgen ble jeg veldig hoven og vassen i kroppen, og tenkte at det er kanskje noe jeg må sjekke ut. Tenkte på i forhold til svangerskapsforgiftning jeg da, og ville måle BT og sjekke urin. Så i dag ringte jeg til min lege, men der var det påskeferie. Det var det også hos jordmor. Så da ringte jeg til den legen som de opplyste om på telefonsvareren til min lege. Ja, jeg skulle bare komme i dag. kl. 11.
Han legen var bare så bra. Han tok en full kontroll. Bt, urinprøve, blodprøver, veide, sjekka bena også hadde han ultralydapparat og han, så han gjorde like godt det også[:)] Han tok seg skikkelig tid til meg og sa at det var helt riktig å ta en sjekk når det skjer forandringer. Jeg er ganske sikker på at min fastlege ikke hadde kommet til å være like omstendig som han her. Han legen her har gjort mer for meg i dag og hørt mer på meg i dag enn fastlegen min har gjort på alle kontrollene til sammen.
Det var så koselig å se henne igjen, hun har blitt så stor[:)]
Gleeeder meg til juni

så godt å bli hørt!
hærlig å se nurket tenker jeg[;)]

Ja, det var stas[:)] Alt var bare vel.. 

ORIGINAL: Malleleo

så godt å bli hørt!
hærlig å se nurket tenker jeg[;)]

[:)]

Så bra du fikk sjekket at alt er bra.

Så kjekt å treffe på en sånn lege, går vel an å bytte fast-lege over til han her vel??

Bra du ble tatt på alvor! Og så fint at alt står bra til med lille jenta

ORIGINAL: LilleSitron

Så kjekt å treffe på en sånn lege, går vel an å bytte fast-lege over til han her vel??

Ja, ikke sant.
Jeg logget meg inn for å bytte med en gang jeg kom hjem, men han hadde ingen ledige plasser desverre..

bra han tok så nøye gjennomgang da og at du fikk ul[:D][:D] heldig du [:D][:D][:D][:D] men bra det ikke var sf da selvfølgelig [:D]

Back
Topp