Fikk se skatten min i dag <3

Lillemor88

Betatt av forumet
I dag var jeg på ultralyd (utvendig) å fikk se en liten reke med ett nydelig bankende hjerte! Er 7+4 i dag :) jordmor sa at alt så kjempe fint ut! Gledestårene triller, nå begynner det å gå opp for meg! Jeg skal bli Mor!!

bestillte ny time til uke 14 :) da får vi mest sannsynlig se om det er en gutt eller ei jente ;) gleeeder meg!

anbefaler alle urolige sjeler tidlig ul - er såååå verdt 500kr!

Jippi :D

I dag var jeg på ultralyd (utvendig) å fikk se en liten reke med ett nydelig bankende hjerte! Er 7+4 i dag :) jordmor sa at alt så kjempe fint ut! Gledestårene triller, nå begynner det å gå opp for meg! Jeg skal bli Mor!!

bestillte ny time til uke 14 :) da får vi mest sannsynlig se om det er en gutt eller ei jente ;) gleeeder meg!

anbefaler alle urolige sjeler tidlig ul - er såååå verdt 500kr!
Bare 500? Hvor?? :)

*dobbelpost*

Så fantastisk! Gratulerer :-)

Jeg var også på Sigrids ultralyd i forrigår :) Likte også henne kjempegodt :) Å hun var dyktig! Fikk også utvendig ultralyd :)

jeg skal til 5 jordmødre på mandag.. gleder meg. Så da er det ikke umulig at jeg får en utvendig ul. skal forresten være ca 7+2 på mandag.

Koselig:) Høres ut som at vi også skal gå for tidlig ul..:D men det var sykt billig, tror mer rundt 1200 i Oslo ja..

Koselig:) Høres ut som at vi også skal gå for tidlig ul..:D men det var sykt billig, tror mer rundt 1200 i Oslo ja.. Når er det vanlig å fra på tidlig ul egentlig?

så koselig da :) har lyst til det jeg og, men vet ikke hvor jeg finner i bergen :)

Skal også på tidlig UL på tirsdag, da er jeg 8+2 skal på sykehuset så koster meg ikke noe :)

Ellers ligger det en ultralydklinikk i nygårdsgaten også (gjorde ihvertfall det før). Husker ikke helt navnet. Majorstuaklinikken? Kanskje...

Ellers ligger det en ultralydklinikk i nygårdsgaten også (gjorde ihvertfall det før). Husker ikke helt navnet. Majorstuaklinikken? Kanskje...
Google som tulla seg litt med meg :-) gravid ul kan du få på majorstuaklinikken og ultralydklinikken :-) i Bergen altså , prisene var frå 900- 1200 kr

Back
Topp