Var på en ekstra sjekk av nyrebekken på lille gutt .. siden på OUL var det høyre mye større .. men vi se litt på det i dag og det er fremdeles litt større men det var en fin væske fylt nyrebekken med frisk vev som var hel og ikke oppdelt i cyster . phuuu! 
.hadde veldig bra med fostervann ,så han åpnet munnen og svelget flere ganger ..Var jo så SØTT!!
så dette er ikke noe vi måtte bekymre oss for, men var greit å få med i lege journalen til lille gutt sånn at ved fødsel så kan de sjekke evt Urinveis infeksjon og funksjon på nyren ..
men lille gutt var STOR blitt... ca 600+ gram ...
så ligger helt øverst på grafen ! men blivende Mamma her gått ned enda 1 kg siden OUL .. men men ..han får absolutt det han trenger .så legen sa at jeg bare skulle fortsette som jeg hadde gjort
Så da har vi en ny UL om ca 10 uker for vekten sin del og siste sjekk for å se at nyrebekken ikke har endret seg ...
kjempe lettet blivende Mamma i dag
Så JUBLER jeg for 22 uker i dag

.hadde veldig bra med fostervann ,så han åpnet munnen og svelget flere ganger ..Var jo så SØTT!!

så dette er ikke noe vi måtte bekymre oss for, men var greit å få med i lege journalen til lille gutt sånn at ved fødsel så kan de sjekke evt Urinveis infeksjon og funksjon på nyren ..
men lille gutt var STOR blitt... ca 600+ gram ...
Så da har vi en ny UL om ca 10 uker for vekten sin del og siste sjekk for å se at nyrebekken ikke har endret seg ...
kjempe lettet blivende Mamma i dag
Så JUBLER jeg for 22 uker i dag