Fikk se den lille i dag <3

lykkeligmamma1

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
I går kveld fikk jeg helt enorme smerter i magen, trodde jeg skulle miste lille spire :-( Men det gjorde virkelig så vondt at jeg ble sendt med ambulanse for å se om jeg hadde ex.u. Noe jeg ikke hadde heldigvis, og jeg fikk se den lille og det lille hjertet som banket <3
Det var blindtarmsbetennelse og har operert den bort nå, så er såå letta for at det ikke var noe med lille augustgullet mitt!!

Så bra at alt sto bra til med gullet! Blindtarmbetennelse hørtes ikke godt ut, men bedre en at noe var galt med lille spire. God bedring:-)

Det var bra at det var bra med spireliten!!! (Den blindtarmen er bortkasta uansett!! ;) :p )

Tusen takk!!! :) Håper bare spiren takler all den medisinen jeg har fått nå da.

Godt alt gikk bra! God bedring :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Godt at alt gikk bra!
Ble du lagt i narkose når du er gravid? Kan det evt.ha noen konsekvenser? Hva med smertestilliende etter operasjon?
God bedring!

Godt at alt gikk bra!
Ble du lagt i narkose når du er gravid? Kan det evt.ha noen konsekvenser? Hva med smertestilliende etter operasjon?
God bedring!
Jeg ble lagt i narkose men det var ingen problem med det som jeg forsto. Var jo en risiko med å operere, men hadde ikke mye valg. Har fått en del smertestillende, morfin og paracet men håper at alt går bra. De vet vel hva de holder på med.

Jeg ble lagt i narkose men det var ingen problem med det som jeg forsto. Var jo en risiko med å operere, men hadde ikke mye valg. Har fått en del smertestillende, morfin og paracet men håper at alt går bra. De vet vel hva de holder på med.

Tommel opp og fortsatt god bedring!

Back
Topp