Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
... så da skal jeg lage deig nå :) Nam, det er jo bare såååå godt, og så lukter det godt. Ble litt inspirert etter å ha lest på forumet her. Dere finner jo bare på så mye godt! Så da måååå jeg jo bare ha jeg og [:D]
fikk vaffler i går eg hos besteforeldrene mine[;)] eller smake iallefall... tante ungen min åt veldig mange, det jekk i ett med han.. hehe. å han e snart 1,5 år.
men når du nå sier det her så hørtes det veldig godt ut med nystekte vaffler bare eg hadde hatt jern så hadde eg o laget en deig[;)]
Mmmh, fikk jern av mamma'n min i bursdagsgave, jeg, så da må jeg jo bruke det [:)] Står og godgjør seg litt nå, denne deigen. Alternativt kann en jo allstøtt lage pannekaker, selv om det jo ikke helt blir det samme... [&:]
Ååå, det har jeg hatt lyst på i det siste også, med brunost på, men det ble pannekaker i stedenfor i dag, jeg synes vafflene smaker best når noen andre lager de [:)]