Fikk så lyst på vaffler...

avelilith

Elsker forumet
... så da skal jeg lage deig nå :) Nam, det er jo bare såååå godt, og så lukter det godt. Ble litt inspirert etter å ha lest på forumet her. Dere finner jo bare på så mye godt! Så da måååå jeg jo bare ha jeg og [:D]

fikk vaffler i går eg hos besteforeldrene mine[;)] eller smake iallefall... tante ungen min åt veldig mange, det jekk i ett med han.. hehe. å han e snart 1,5 år.
men når du nå sier det her så hørtes det veldig godt ut med nystekte vaffler bare eg hadde hatt jern så hadde eg o laget en deig[;)]

Mmmh, fikk jern av mamma'n min i bursdagsgave, jeg, så da må jeg jo bruke det [:)] Står og godgjør seg litt nå, denne deigen. Alternativt kann en jo allstøtt lage pannekaker, selv om det jo ikke helt blir det samme... [&:]

Ååå, det har jeg hatt lyst på i det siste også, med brunost på, men det ble pannekaker i stedenfor i dag, jeg synes vafflene smaker best når noen andre lager de [:)]

Hehe, ja vet hva du mener :p Nå er de forresten oppspist alt. Nam.... det måtte bare til i dag [:D][:D][:D]

Back
Topp