Fikk ''rier'' i dag

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Skulle sette meg ned å spise middag i dag, da jeg pluttselig fikk veldig vondt i magen. Jeg dro på do, og ble værende der i ca 1,5 timer, med kraftige sammentrekninger og bena sviktet under meg ''ble helt gele i bena''.  gikk i dusjen og tok en lang varm dusj, og da kom det seg etterhvert. Samboer fikk helt panikk og for opp på loftet å hentet alle tingene til baby, satt opp sengen, gjorde klar bilsete +++, men ser ut til at det bare var en liten nyttårshilsen fra lillegutt, for har ikke hatt noen rier i ettertid.

Er det dette man kaller maserier? Har født før, og de kjentes helt lik ut som da fødselen startet sist, men da gikk slimproppen også.

Hadde likedan for 1 uke siden, satt på do i 45 min og hadde sinnssyke sammentrekninger som var helt regelmessige.

Når jeg tok det opp med andre venner som har født før, sier at det kan være modningsrier som gjerne starter noen uker/dager i forveien. Maserier kan det være også, hmm. Men da skulle de ikke være så regelmessige og vonde nok til at man ikke kan være i vanlig aktivitet..

Håper det er modning da :) Var helt utslitt etterpå og sov i flere timer.

Så rart du skulle si det. Jeg opplevde nemlig akkurat det samme i går. Lå på sofaen med jentungen min og da startet det. Det var vondt vondt vondt. Også gav det seg etter halvtime. La meg halv ni og da kom det igjen i 3 kvarters tid. Det var ikke med ti min mellomrom men kunne komme i veldige tak, kjappt etter hverandre. 

Jeg er ganske sikekr på at jeg har den siste tiden nå hatt mye maserier. og dette føltes helt anderledes ut fakstisk

Back
Topp