Fikk reseptene mine i dag

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Godt å få dem nå, for vil gjerne ha medisinene i hus litt før jeg skal starte opp[:)]

Skal starte på spray 2. mars, og på ul 6. april!

Har liksom fått inntrykk av at de fleste går på spray i 2-3 uker, jeg.. så ble litt sjokka over at jeg må spraye i 5 uker før sprøytestart[&:]
Gjør ikke noe altså, det viktigste er at det blir så bra som mulig[:D]

Uansett, fint at vi snart er i gang[:)]

Åja, tenkte ikke på påsken i det hele tatt, jeg *rødme*

Da er det sikkert derfor, og jaaa, jeg skal holde ut[:D]

Ååååå :) yes!! Viste du ville få dem denne uka [:D][:D]

ORIGINAL: Kattepus84

Ååååå :) yes!! Viste du ville få dem denne uka [:D][:D]

Søta[:)]

Skal du spraye i 5 uker og?

Nei, ca 4 uker tror jeg...

Har prøvd å ringe ullevål å spørre hvilken dato som er riktig, men kommer jo aldri igjennom på tlf....får heller prøve på mandag, da er det i allefall litt flere timer å ringe inn på...

Men jeg begynner å spraye 26 eller 27 februar.... Også skal jeg inn Onsdag 24 mars... :) Blir vel sånn ca 4 uker? blir det ikke??

Åååå jeg gleder meg sånn...men syns det er litt skummelt også...vet ikke hvorfor... Godt vi begynner omtrent samtidig, så kan vi hjelpe hverandre igjennom [:D][:D]

ORIGINAL: Kattepus84

Nei, ca 4 uker tror jeg...

Har prøvd å ringe ullevål å spørre hvilken dato som er riktig, men kommer jo aldri igjennom på tlf....får heller prøve på mandag, da er det i allefall litt flere timer å ringe inn på...

Men jeg begynner å spraye 26 eller 27 februar.... Også skal jeg inn Onsdag 24 mars... :) Blir vel sånn ca 4 uker? blir det ikke??

Åååå jeg gleder meg sånn...men syns det er litt skummelt også...vet ikke hvorfor... Godt vi begynner omtrent samtidig, så kan vi hjelpe hverandre igjennom [:D][:D]

Ja, blir ikke mange dagene etter deg jeg starter på spray[:)] Blir en ukes tid eller noe etter med sprøyter da sikkert, men det er jo ingenting[:D]
Gleder meg mest jeg egentlig - fordi jeg håper så inderlig at vi skal få henge oss på den supre Ullevålsbølgen som har vært i det siste[:)]

Spennende! Lykke til i tiden fremover! -mot det som forhåpentligvis og mest sannsynlig ender i positiv test![:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Ja, blir ikke mange dagene etter deg jeg starter på spray[:)] Blir en ukes tid eller noe etter med sprøyter da sikkert, men det er jo ingenting[:D]
Gleder meg mest jeg egentlig - fordi jeg håper så inderlig at vi skal få henge oss på den supre Ullevålsbølgen som har vært i det siste[:)]

Ja dette blir veldig veldig spennende!! Selvfølgelig blir vi en del av ullevålbølgen!! Hvordan kan vi tro no annet? [:)][:D][:D]

Så bra! Enig i at det er greit å se litt på medisinene før de skal brukes. Er vel sånn med oss kontrollfriker[;)]

yes,da er du igang vennen!

masse klemmer til deg

Back
Topp