Ada83
Flørter med forumet
Jeg har jo vært veldig bekymra, både pga små blødninger, kun en oppklaring på tidlig UL 5+4 og at jeg kun fikk 2-3 på cb+ frem til 5+6.
Men. Nå fikk jeg prøvesvara mine fra Furst, måtte gå inn på nett å lese de. Og fra 11.11 (5+4) - som altså er dagen jeg var til ultralyd - så er svaret:
Analyse: S-hCG
Svar: 10000*
Enhelt U/L
Referanseområde: <5
*Betyr at svaret er utenfor referanseområdet
Hæ? Er jeg helt dum...jeg forstår ikke, tror jeg.
Altså, mener de at jeg har 10000? Det kan jo ikke stemme. (Og at jeg er utafor referanseområdet.. For hva? For ikke-gravide, altså under 5?)
Jeg KAN jo ikke ha 10 000(!), da måtte jo gyn ha sett mer enn en oppklaring på UL, vel?
Og cb+ slo jo ikke ut på mer enn 2-3 den dagen og heller ikke påfølgende dag...
Gjør de ofte feil? Kan de ha rota og at det er prøven fra i dag? Jeg tok en klokka 13.00, i dag. Men står 11.11 på "prøve tatt".
HJelp?
Men. Nå fikk jeg prøvesvara mine fra Furst, måtte gå inn på nett å lese de. Og fra 11.11 (5+4) - som altså er dagen jeg var til ultralyd - så er svaret:
Analyse: S-hCG
Svar: 10000*
Enhelt U/L
Referanseområde: <5
*Betyr at svaret er utenfor referanseområdet
Hæ? Er jeg helt dum...jeg forstår ikke, tror jeg.
Altså, mener de at jeg har 10000? Det kan jo ikke stemme. (Og at jeg er utafor referanseområdet.. For hva? For ikke-gravide, altså under 5?)
Jeg KAN jo ikke ha 10 000(!), da måtte jo gyn ha sett mer enn en oppklaring på UL, vel?
Og cb+ slo jo ikke ut på mer enn 2-3 den dagen og heller ikke påfølgende dag...
Gjør de ofte feil? Kan de ha rota og at det er prøven fra i dag? Jeg tok en klokka 13.00, i dag. Men står 11.11 på "prøve tatt".
HJelp?

Fantastisk. Hadde jeg knapt trodd, ble veldig glad. Nå jeg prøve ikke å bekymre meg mer, eller google alt som kan gå galt. Kan bli utfordrende, men jeg blir sprø om jeg skal fortsette å bekymre meg