Fikk positiv test igår

Rainbow87

Betatt av forumet
.. og er belt sjokkert. Har jo kobberspiral i meg :( Og hadde menstruasjon som vanlig forrige uke? Blødde igjen igår, derfor jeg testet meg, også pga ømme bryst. Digitale testen viste gravid + 4 med engang. Kan den vise feil? Aner ikke når termin er engang :(

Um, er det ikke slik at mn kan bli gravid med kobberspiral, men at man aborterer det vekk?
Jeg ville ihvertfall anbafalt å ringt legen til mandag å fått time så fort som mulig ;)

Det ordner seg som regel :-) Jeg syns også du bør ta en tur til legen siden du har kobberspiral. Kanskje en tidlig UL for å sjekke hvor langt du er på vei?

Jeg er selv student, og dette var ikke helt planlagt, men har innstilt meg på at dette skal gå bra! En klarer det en bestemmer seg for :-)

Hvor langt er du i studieforløpet?

Masse lykke til forresten, og gratulerer som gravid

Takker for svar :) Har en sønn på 2 år fra før, og er 1,5 år inn i utdanningen på 3 år. Klart, er jeg gravid tar vi imot men. Det kunne passet bedre om noen år..

Har kobberspiral så er vell utenfor livmoren ja. Er vell derfor jeg har sånn intense smerter og :(

gravidstudentmamma skrev:
Takker for svar :) Har en sønn på 2 år fra før, og er 1,5 år inn i utdanningen på 3 år. Klart, er jeg gravid tar vi imot men. Det kunne passet bedre om noen år..

Har kobberspiral så er vell utenfor livmoren ja. Er vell derfor jeg har sånn intense smerter og :(

Hvis du har intense smerter burde du nesten ringe legevakta for graviditet utenfor livmora er jo farlig :O  Håper ikke det er det =/

ringte du legevakta i går ??

Hvordan går det med deg?

Kjekt dere bryr dere. Får ikke gjort noe før imorgen.. Men blør ikke mer, og har heller ikke smerter, men i og med at jeg har spiral er det vell lite håp for liv inni der :(

*sender en klem* jeg har ikke peiling på slike ting rett å slett :(

Back
Topp