Fikk pakke i dag

*Tøtta81*

Forumet er livet
Fra panduro. Masse filtborder og blonder osv,, I kveld skal jeg koose meg masse[:D]

Åh, så herlig!! Jeg har meldt meg inn i bokklubb for å få scrappepakke jeg, og jeg tror det er den som jeg har fått hentelapp på, så nå skal jeg i dusjen så skal jeg på posten og hente pakke. Gleder meg!

ORIGINAL: lenemor

Åh, så herlig!! Jeg har meldt meg inn i bokklubb for å få scrappepakke jeg, og jeg tror det er den som jeg har fått hentelapp på, så nå skal jeg i dusjen så skal jeg på posten og hente pakke. Gleder meg!
oi,, hvilken bokklubb er det? kan man melde seg ut igjen med en gang hvis man ønsker det?

fikk pakke igjen i dag å[8D] så nå har jeg endelig oppbevaringsperm til alle mine umonterte stempler,, å ett nytt glass blomster[:D] morsomt[;)]

ORIGINAL: Tøtta81
oi,, hvilken bokklubb er det? kan man melde seg ut igjen med en gang hvis man ønsker det?

Det er cappelens hobbyklubb - du får tre bøker og en ekstrapakke (kan bl annet velge mellom tre scrappepakker) for 98 kroner. Du må være medlem ett år, men må ikke kjøpe noe (du får mail om månedens bok så er det bare å gå på nettet og avbestille).

Om du har lyst å se mer så gå hit

Om du har lyst å bli medlem vil jeg gjerne verve... da kan du sende meg en pm

Back
Topp