fikk pakke fra HM...

Bebibooms

Gift med forumet
syns alle klærne jeg hadde bestilt var kjempe fine, men stoooore i str...jeg hadde kjøpt m.... lurte faktisk på L... men nok M... skulle nok hatt S.... er tydeligvis større i str mammaklær....

Har samme erfaring fra sist gang jeg også. Alle mammaklærne jeg kjøpte sist kjøpte jeg i en str mindre enn jeg pleier [:)]

Hvilke str bruker du til vanlig? Jeg er vel en M til vanlig.. Har lurt på å bestille der selv nemlig

Jeg er normalt 42 i gensere/topper og 44 i bukser/skjørt. Eller L/XL. I mammaklær holdt det i massevis å kjøpe M/L [:)]

åneei[:(] eg som bestilte S, og bruker xs-s til vanlig....har eg kansje kjøpt feil str da?[&:] hmmm, håper eg blir stor og rund til klærne mine kommer, for dei SKAL passe[:D]

ORIGINAL: MaritS

Hvilke str bruker du til vanlig? Jeg er vel en M til vanlig.. Har lurt på å bestille der selv nemlig

jeg bruker str 38/m til vanlig, har bestilt meg nye i S nå, kjenner jeg meg selv rett så blir nok m passelig og... hehe...[:)]

Tror jeg må prøve i butikken for å være sikker. Vi har en del mammaklær på H&M her i byen. Men har vel ikke behov enda tror jeg.....men gleder meg til å kjøpe mammaklær [:D]

Åååååneeeeeei, jeg venter på pakke fra HM nå! Bestilte den grå joggedressen de har på den siden, i str L... Jeg er vanligvis en M! Søren klype [;)]

Jeg synes det nesten virket motsatt jeg. Kjøpte et par jeans der på salg. Bruker 36/38 i bukser til vanlig, men 36 var det hvertfall bare å glemme. Det var såvidt jeg fikk vrikket den på meg, så det ble 38 på meg. Hvis jeg mot formodning (men ganske sannsynlig) blir breiere over rompa så må jeg nok opp i 40!!
Kjøpte også en mamma/ammetopp i str. S. Bruker str. 34/36 (S) i topper til vanlig. Toppen var romslig, men det må den jo være. Skal få plass til både større pupper og mage [;)]

ORIGINAL: superlol

Åååååneeeeeei, jeg venter på pakke fra HM nå! Bestilte den grå joggedressen de har på den siden, i str L... Jeg er vanligvis en M! Søren klype [;)]

Min er i M og jeg bruker som oftest S, men av og til M til vanlig. Synes ikke den er stor i str. Skal jo ikke være tight heller (og hvertfall ikke nå) [;)]

Mine mammaklær fra hm fra forrige svangerskap er  kjøpt i min vanlige størrelse, og passet fint...

Men om det ikke passer får man jo byttet.

ORIGINAL: Ella~83

ORIGINAL: superlol

Min er i M og jeg bruker som oftest S, men av og til M til vanlig. Synes ikke den er stor i str. Skal jo ikke være tight heller (og hvertfall ikke nå) [;)]

Fantastisk [;)] Var i grunn derfor eg bestilte L og, fordi eg ikke ville det skulle være så inntilsittende.. Hihi[:)]

Back
Topp