Fikk oss et støkk der ja..

V.Tjøsvoll

Blir kjent med forumet
Jeg var å handlet menst mannen min var hjemme med L, han satt i sofaen menst hun kravlet rundt på gulvet. Plutseligt ble det stille, han så ned på henne å da lå mun helt apatisk på gulve hun var helt rød i ansiktet å pustet ikke, han hoppet opp å snudde henne på hode   stakk fingen i halsen på henne å trykkte henne på magen, å da gulpet hun opp en klump med tråd... fy så ekkelt asså, det var hunden vår som hadde tyggd i stykker en sokk, mannen min hadde ryddet opp men har tydligtvis ikke fått tatt alt... En skikkelig lærepenge til oss ja....

huff så ekkelt!
bra det gikk fint da!!

Huff, sikkert en veldig ekkel opplevelse.. [&:] Bra det gikk bra altså [:)]

Oiii [&:] Så skummelt da [:(] Viktig å passe på ja, og godt det gikk bra!

[:o]ekkelt

huff hadde blitt helt skjelven sjøl-

Ja her ryddes det unna det som ryddes kan..men det er utrolig ka de får tak i disse småtrolla

Uff da! Er skummelt det der.. Godt det gikk bra :)

Huff, så ekkelt, er såå redd for at slikt skal skje her også :s Er jo så lett å overse en liten bit som kan være farlig for en unge å få i munnen :(

Godt det gikk bra og at mannen din var rask på labben :)

ORIGINAL: lillebebis

Huff, så ekkelt, er såå redd for at slikt skal skje her også :s Er jo så lett å overse en liten bit som kan være farlig for en unge å få i munnen :(

Godt det gikk bra og at mannen din var rask på labben :)

Sign!

Huff..skummelt ja..hadde en episode her for et par uker siden vi også..snuppa dreiv å lekte med sekken til storesøstra,mens jeg dreiv å laga mat..plutselig hørte jeg at hun ikke fikk puste...forferdelig lyd..skjønte ikke hva hun hadde fått i seg..prøvde å dunke henne på ryggen, legge henne over knærne mine og dunke,stikke fingrene i halsen..og ingenting funka..fikk panikk..gubben var på veg til å ringe 113 da jeg endelig fikk tak i tingen hun hadde i halsen..joda...et klistermerke storesøstra hadde klistra på sekken sin..huff..nå får jeg omtrent ikke gjort noe...må konstant følge med på henne..hun stapper alt i kjeften..gleder meg til hun blir eldre og slutter med det.

ÅÅ så skummelt altså..
Jeg er livredd for alle smålekene til eldstejenta som hun strør rundt seg.. [&:]
Må liksom sjekke alle kroker og kriker før jeg legger han ned..

Æsj, så ekkelt!!!!! Bra at alt gikk bra!

huff![&:] så bra at mannen var rask i hodet og gjorde alt det riktige[:)]

ORIGINAL: Hylei

Kjempeskummelt!! Ja det er mye å passe på om dagen!

Off ja fikk litt tårer i øynene når gubben fortalte om det, ble kvalmen.... på et blunk der kunne eg mistet min lille prinsesse hvis ikke han hadde vært så kjapp som han var.....

ORIGINAL: Hylei

Back
Topp