Fikk ny termin

ECB

Glad i forumet
var hos fastlegen på kontroll i dag. Han flyttet terminen min fra den 12 til den 10. Prøvde å forklare han at jeg hadde 27 dagers syklus. Men han sa at det var den 10 de kom til å følge.

Jeg fikk ny i går jeg også, ble flyttet fra 14. til 11, inkludert 29-dagers syklus, til tross for at TUL var enig med min termin.

Jeg bryr meg ikke om det for det er den på OUL som blir den endelige, og det er uansett bedre å bli satt frem enn tilbake mtp risikoen ved å gå over termin.

Jeg fikk ny i går jeg også, ble flyttet fra 14. til 11, inkludert 29-dagers syklus, til tross for at TUL var enig med min termin.

Jeg bryr meg ikke om det for det er den på OUL som blir den endelige, og det er uansett bedre å bli satt frem enn tilbake mtp risikoen ved å gå over termin.
Jeg blir å følge den 10 frem til oul. Orker ikke forholde meg til flere terminer.

Jeg bytter uke på onsdager også sier jeg til folk at termin er i første del av juli, så skriver legen og jm det de føler for. Blir lettere når termin er satt ved oul.:)

Jeg har hele tiden regnet termin ut fra unnfangelse siden jeg vet helt sikkert når jeg hadde EL. Min beregning har også stemt overens med målingene på UL. Legene regner imidlertid at jeg er tre dager kortere siden de regner fra siste mens. Jeg forholder meg til min egen regning frem til OUL, så får jeg endre da om det er avvik :)

Lege/jordmor regner menstermin frem til oul. Det er sånn retningslinjene er. Jeg regner "min egen" termin i hodet og lar de regne sin ;)

Back
Topp