Fikk nettopp innvilget foreldrepenger [emoji1][emoji1]

Lykketreff

Gift med forumet
Var litt redd for at søknaden ikke kom til å bli ferdig behandlet før etter at jeg hadde gått ut i permisjon, det er tross alt bare en uke til, men nå fikk jeg opp at søknaden er innvilget :) måtte dele litt før jeg går og legger meg :p god natt alle sammen!

så bra du fikk den innvilget før permisjonen:)

Ja, det er litt deilig å slippe å måtte lete frem eventuelle mangler rett etter fødsel :)

Fantastisk! Er veldig spent på hvordan det går her :P

Hehe, det går jo helst greit, men deilig å få ut av verden :) med 10 ukers behandlingstid der en må være over uke 27 før en søker og går ut i permisjon etter 37 uker er det ikke så lett :p

Har fortsatt ikke fått svar jeg.....

Håper du får svar snart! Er det lenge til du går ut i permisjon?

Ja, det er litt deilig å slippe å måtte lete frem eventuelle mangler rett etter fødsel :)

Hehe, det går jo helst greit, men deilig å få ut av verden :) med 10 ukers behandlingstid der en må være over uke 27 før en søker og går ut i permisjon etter 37 uker er det ikke så lett :p

Her stod det 12 uker :bored:

Håper du får svar snart! Er det lenge til du går ut i permisjon?

Jeg var og sikker på at jeg ikke fikk før permisjonen, for ble litt tull med ferie, så mptte utsette fristen, men fikk innvilget i går! :)

Jippi, fikk også innvilget søknaden i dag[emoji2][emoji2] søkte for ca. 3 uker siden, og med en behandlingstid på 12 uker trodde jeg aldri at jeg skulle få den innvilget før permisjonen som starter om en uke! Så glad jeg ble nå[emoji2]

Her er det også 12 uker. Fikk svar etter bare to dager om manglende dokumentasjon, men etter det har det latt vente på seg gitt. Har enda to uker igjen til permisjon da så kommer sikkert snart.

Jeg trodde jeg var alt for sent ute da jeg søkte da det var 6uker til permisjonsstart. Fikk brev to dager etter jeg hadde søkt om at det var 10uker behandlingstid, men en uke etter fikk jeg innvilget søknaden. Så det kan gå kjapt også[emoji4]

Jeg fikk innvilget engangsstønaden i går [emoji28] Ganske lettet og fornøyd med det!

Deilig å få slike ting på plass! :D Unødvendig å måtte gå og tenke på det i tillegg til alt annet :)

Så herlig! [emoji173]️
Jeg burde søke snart.. Herregud.. /treg

Jeg synes NAV er så treige jeg ass

Back
Topp