Fikk nettopp følgende mail

babyT

Forumet er livet
fra helsehelse der jeg bestilte babyklister.

Hej

Babyklister laves / produceres ikke mere.

Det er blevet erstattet af et nyt og bedre produkt som er godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.
Det nye produkt hedder Fructus Femina, og vi har modtaget det i dag.
Dette produkt er meget dyrere end babyklister, 239,00Dkr - men vi har i dag valgt at sende det til 22 norske kunder som havde bestilt babyklister.
Vi har valgt ikke at kræve ekstra betaling.

Så det er på vej.

AHA!!! Det forklarer mitt problem her om dagen! Jeg fant det ikke på nettet lengre.. Men så bra at dere fikk det uten ekstra kostnader da! Hvordan er det egentlig ifht fortolling? Er ikke det opprinnelig på handel over 200kr? Det er isåfall ulempen ved det nye produktet da..

ORIGINAL: Sarah

AHA!!! Det forklarer mitt problem her om dagen! Jeg fant det ikke på nettet lengre.. Men så bra at dere fikk det uten ekstra kostnader da! Hvordan er det egentlig ifht fortolling? Er ikke det opprinnelig på handel over 200kr? Det er isåfall ulempen ved det nye produktet da..

Det er jo en ulempe, men siden jeg bestilte det før det gikk ut så får jeg dette nye produktet til samme pris, så da slipper jeg toll nå.

Ble plutselig litt skeptisk, jeg... Babyklister føltes trygt fordi det er brukt av andre, men dette nye har jeg jo ikke hørt om før...

link til siden?[:D]

ORIGINAL: babyT?

fra helsehelse der jeg bestilte babyklister.

Hej

Babyklister laves / produceres ikke mere.

Det er blevet erstattet af et nyt og bedre produkt som er godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.
Det nye produkt hedder Fructus Femina, og vi har modtaget det i dag.
Dette produkt er meget dyrere end babyklister, 239,00Dkr - men vi har i dag valgt at sende det til 22 norske kunder som havde bestilt babyklister.
Vi har valgt ikke at kræve ekstra betaling.

Så det er på vej.

OI jeg bestilte den 18.mai og har ikke hørt noe fra dem, så derfor sendte jeg dem en mail istad. Jeg for sjekke kanskje jeg har fått svar også.

Det er helt sikkert kjempe bra da. Får si som TwiNanne sier; det er jo ikke skadelig ihvertfall, så hvorfor ikke? [:)] 

Ja faktisk det har kommet mail til meg også og det er på veg nå til samme prisen. Det er litt dumpt at det er dyrere da, for da blir det jo fortolling for de som bestiller etter oss.

ORIGINAL: twinanne

Ja faktisk det har kommet mail til meg også og det er på veg nå til samme prisen. Det er litt dumpt at det er dyrere da, for da blir det jo fortolling for de som bestiller etter oss.

tenkte på det jeg også...

ORIGINAL: *Levende Lys*

Jeg bestilte herfra:

http://www.helsehelse.dk
 Men ser at babyklister er borte, og det nye er ikke lagt inn enda...

Jeg bestilte herfra:

får vente littå se jeg da[:)]

Jeg bestilte herfra:

får vente littå se jeg da[:)]

Du får titte innom med jevne mellomrom, så dukker det kanskje opp snart [;)]

oi, det var jo kjempe bra da.

Hm. Jaja. Fant nå ei side som selger Babyklister eller Berberis Fructus Comp ; http://www.netspiren.dk/pi/Berberis-Fructus-Comp-Populaert-kaldet-Babyklister-15907-443.aspx

er det dette som er babyklister?[8|]

Ble plutselig litt skeptisk, jeg... Babyklister føltes trygt fordi det er brukt av andre, men dette nye har jeg jo ikke hørt om før...

Jeg har sendt en mail for å få forklaring på dette nye produktet, regner med at det er mye det samme jeg og bare at det har fått et annet navn, og at selve oppskriften har blitt forbedret.
Har ikke fått svar enda. Sendte den til morgenen idag.

Jeg har sendt en mail for å få forklaring på dette nye produktet, regner med at det er mye det samme jeg og bare at det har fått et annet navn, og at selve oppskriften har blitt forbedret.

Gir du lyd når du har fått svar da?

Ja det skal jeg gjøre, håper svaret kommer sjapt da.

Ja det skal jeg gjøre, håper svaret kommer sjapt da.

Håper jeg også.

Back
Topp