Fikk nesten hjertestans i dag! *lang*

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg og sambo jobber på samme stedet, og midt i lunsjen min kommer han bort til meg, sier at Adrian har hatt et uhell i bhg og at han har besvimt!
Herreguuuud, hjertet mitt sank langt ned i magen min! Jeg dro selvfølgelig med en gang, ringte akuttmottaket og sa at vi kom ned dit. Jeg gråt og så for meg det verste på tur til bhg. Når jeg kommer dit sitter han og spiser fiskesuppe, men er helt fjern i blikket. Ped.leder sier at han datt ned fra en voksenstol og landet med hodet først. De tok ham opp og han skrek selvsagt. Plutselig sank han bare sammen og de prøvde å få liv i ham i 10-15 sekunder, før han begynner å skrike igjen.
Jeg er sååå glad jeg ikke var der, jeg hadde knekt helt sammen!
Kom ned på sykehuset, fikk registrert ham og han våkna skikkelig til igjen mens vi satt på venterommet : ) Ble blid og tulla rundt.
Legen så på ham og vi fikk konstantert at han har en mild hjernerystelse, men at det ikke skal ha noen virkning på ham fremover. Vi skulle følge med ham de neste 12 timene og vekke ham et par ganger i natt.

For en dag!

Men nå er han heldigvis i fin form, bare sliten og trøtt, så nå har han funnet senga si : )
 
Off, så utrolig ekkelt!!!

bra det går bedre med han no!
 
Off, så ekkelt da! Vet ikke hva jeg hadde gjort om ungen min hadde besvimt, tror jeg hadde fått panikk! Men d gikk jo heldogvis bra! Vi kan dessverre ikke unngå sånne ulykker :/
 
Var borti det samme når snuppa var liten og jeg har full medfølelse altså!!! Det er så ufattelig ekkelt og skummelt og alt mulig på en og samme tid!! Med tusner av tanker som svirrer rundt i hodet samtidig og på samme tid skal man være sterk og holde seg og alt mulig..

Off... :( :( Godt det ikke var verre når noe sånn først skulle skje i alle fall!! 
Kos!
 
Å, herregud, det høres alt annet enn kjekt ut! Crazybaby besvimte hin dagen og det var ikke noe særlig. Håper det går bra i natt. Masse mammakos er tingen. <3>
 
Gud så ekkelt når de små besvimer da! Pluselig bare faller vekk liksom.. eg hadde nok slete med å holde meg rolig om sont hendte med vesla!
 
Shiiit!!!!  Hva i helvette gjorde han på en voksenstol som gjorde at han datt ned?

Uanskvett, så er det godt å høre det gikk bra med han! Og med mammahjertet som nesten stoppa... Jeg hadde reagert akkurat samme som deg...

Nattaklem til Adrian og mammaghjertet :)
 
Så ekkel opplevelse :-(

Bra at han er bedre nå da :-) klemmer
 
Uffa :( Stakkar liten og stakkar mammaen og pappaen  :( Håper han våkner kvikk og blid i morgen! Stor klem
 
Å stakker!!! Må ha vært helt forferdelig :( men så bra at alt gikk bra!! 
 
Grøss og gru!!! Kjenner at jeg får vondt i magen her jeg sitter!!!!!!
Håper det går bra med han...og følg nøye med :)
 


Rock Mommy skrev:
Shiiit!!!!  Hva i helvette gjorde han på en voksenstol som gjorde at han datt ned?

Uanskvett, så er det godt å høre det gikk bra med han! Og med mammahjertet som nesten stoppa... Jeg hadde reagert akkurat samme som deg...

Nattaklem til Adrian og mammaghjertet :)


Han klatret opp og datt ned på den andre siden, mista balansen, rett og slett... 

Tusen takk for klemmer, jenter : ) Har nettopp vært inne hos ham, og han har det bare bra nå : ) Snorker og sover godt, men reagerer og våkner hvis jeg flytter på ham : )
 
Back
Topp