fikk min intelligender idag #OPPDATERT#

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
hihi fikk min intelligender fra USA i dag[;)]skal teste i morgen tidlig med morgen urin...tror jo ikke på detta da,men var kun for gøy og se hvordan resultatet blir...blir jo enten gutt eller jente da[8D]

-----------------------OPPDATERT------------------

FIKK RESULTATET NÅ..OG DET BLEE GUTT:))))))

har to gutter fra før så det kan jo godt hende at gutt nr 3 kommer nå...
mage følelsen har sagt jente fra starten pga me guttene hadde jeg like sv.skap nå har jeg det helt motsatt.og de kunne ikke se noe tut på ul men det kan godt være en gutt fordi[;)]spennende blir det uansett og se hva som kommer[:)]

næi ingen spm er dumme[:)]er sånn greie man får kjøpt fra usa som de selger veeeldig mye av..nestn det samme som plumbo testen..du bruker urinen i ett pulver så slår det ut enten på boy or girl=)

der er vist veldig populære i usa og de selger det på apoteker o.l..måtte bare prøve.du kan google intelligender å da får du opp mye mer om hva det dreier seg om[;)]

hihi jaaa gleder meg maasse[;)]de kunne ikke se på ul,så da mååå jeg bare prøve ut alt...hihih selv om det ikke er sikkre svar[;)]skal oppdatere med engang...hmm husker ikke hva det koster,handla noe annet i samme slengen så sjekka ikke bank kontoen for lenge etter[8|]men du kan jo veksle om dollarn i norsk.på valutakalkulatorn på dagbladet sine sider[:D]

hihi må prøve plumbo testen i morgen bare for og se om jeg får samme svaret[8D]

plumbo testen sa jente[;)]hahaaha me morgen urin

Back
Topp