Fikk min Angelsound idag Oppdatert :)

*lmk88*

Glad i forumet
Men veit ikke helt om den funker.. Prøvde den først over magen; Ikke noe lyd.. Også prøvde jeg den over mitt hjerte; Ikke noe lyd...
Skal den være sånn?

Etter å ha bytta batteri så funka den.. Og etter en del søking så fant jeg verdens herligste lyd.. Skikkelig kjappe hjertslag har den lille :) Nå gikk det virkelig opp for meg.. Baby'n min lever!!! <3

du må bruke MYE fuktighetskrem.... :) prøv i lysken for å få inn din egen puls, deretter kan du prøve å finne forsterlyden ovenfor skambenet.

Fru Novia skrev:
du må bruke MYE fuktighetskrem.... :) prøv i lysken for å få inn din egen puls, deretter kan du prøve å finne forsterlyden ovenfor skambenet.

Den funker ikke har jeg funnet ut... Utrolig kjedelig å vente så lenge på en ting som er ødelagt :(

Kjedelig at den ikke virker da!!
Når er det vanlig at en kan høre hjertelyden med Angelsound??

Prøv å skift batteri. :) min fungerte ikkje når eg fekk den og eg gjekk da laus på batteriet i røykvarslaren og da fungerte den etterpå. :) 

Den lyser ja... Den bare suser liksom... Ikke noe lyd sånn sett...

Så bra at du hørte den :)
Er verdens vakreste lyd emoticon

Så kjekt at du fikk høre! :D Verdens herligste lyd å få høre! :)))

*lmk88* skrev:
Men veit ikke helt om den funker.. Prøvde den først over magen; Ikke noe lyd.. Også prøvde jeg den over mitt hjerte; Ikke noe lyd...
Skal den være sånn?

Etter å ha bytta batteri så funka den.. Og etter en del søking så fant jeg verdens herligste lyd.. Skikkelig kjappe hjertslag har den lille :) Nå gikk det virkelig opp for meg.. Baby'n min lever!!! <3

Så utrolig herlig det må ha vert å høre hjertelyden<3 du er heldig!:) tenk, endelig så er det deres tur:D

hørte verdens herligste lyd for første gang i dag (12+6) med angelsound :)

Back
Topp