Fikk meg et aldri så lite sjokk idag

Veron

Glad i forumet
Jeg var på besøk hos ei god veninne etter jeg hadde levert i barnehagen.

Vi satt og snakket om alt mulig og plutslig sier hun at hun er gravid 15 uker på veg. Jeg fikk helt sjokk og da datt det seffølgelig utav meg også. hehe jeg er da enda under 12 uker. men bare måtte si det.

Jeg ble så gla og fikk super mye enegi bare fra ene til andre øyeblikket :P

Dagen glad melding fra meg :)

så hyggelig da :) alltids litt gøy å a noen nær deg som går igjennom det samme som deg :)

Er som meg og en venninne det, hun skjønte jeg var gravid før jeg hadde tatt test når jeg sa hvordan jeg følte meg osv.. plutselig kommer hun en dag og sier at hun og er gravid.. :D 3-4 uker før meg, men så gøy :)

Hadde det sånn med lillesøstra mi <3 hun skal ha 3 uker før meg :) to første barnebarna i familien kommer rett etter hverandre :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så koselig å gå gravid sammen og i perm sammen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat samme som med meg :D Hun er ca 16 uker og jeg er 10 :D

Hvor langt er du på vei?

Så gøy å ha en søster/venninne og være gravid samtidig med :) Jeg hadde det slik forrige gang - en nær venninne var ca 3 uker lenger på vei enn meg. Var kjempe koselig å kunne snakke med en som visste akkurat hvordan jeg hadde det, selvom vi hadde veldig forskjellige svangerskap da.. Hun var helt fin i formen, mens jeg var kjempe kvalm og slapp lenge :-/ Dessverre endte det gale for meg, og da var det ekstra tungt å se at alt gikk så bra med henne! Men jeg unnet henne selvfølgelig at alt gikk fint, og i dag har hun en kjempe skjønn jente på 5 måneder :) Forhåpentligvis går alt fint her denne gangen, og terminen min er ca rundt den tiden hun fikk jenta si i år :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp