Fikk meg en støkk i ettermiddag.

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Jeg skulle lage middag i ettermiddag. Mannen var dratt på pinnekjøttlag med jobben sin og det var bare jeg og ungene hjemme.

Kokte opp vann i vannkokeren for å ha i couscous. Vannet var nykokt, jeg tømte av en skvett og skulle sette tilbake den nesten fulle kanna. Da så jeg ikke at ledningen hadde lagt seg over sokkelen og vannkokeren veltet!!![:o]
Det flommet vann over benken, ned på gulvet og over foten min! [:o][&o][:(] Det var så vondt. Løp i dusjen og spylte med kaldt vann. Det gjorde så vondt at tårene sprutet! men jeg måtte jo berge resten av maten og sikre "området".

Stakkars Hannah ble jo så redd når hun så meg gråte sånn, ring pappa tryglet hun. Og jeg måtte jo det. Han kom ilende hjem og tok seg av ungene sånn at jeg kunne konstentrere meg om foten. Han er jo kokk så han kan brannskader, ordnet kaldt fotbad til meg.

Så da har jeg altså andre grads forbrenning på fotbladet, masse blemmer. Sittet med huden godt innsmurt i aloe vera gele og vifte på for å kjøle det ned. Går litt bedre nå men det skal bli kinkig å gå med sko de neste dagene.....[8|]

MEN! Det som var ekstra fælt å tenke på er at i 99% av tilfellene hvor jeg er på kjøkkenet så er Sivert der også, gjerne Hannah også. Vanligvis står han å henger i beina mine. Hadde han stått der i dag kunne det ha blitt livstruende brannsakader på han!!!![:o][:o][:(] Det må kalles årets flaks i uflaks!

[&o][&o]huff McBaby. Og god bedring til din brente fot

Og som du sier, hell i uhell, at barna ikke var der da det skjedde[:)][:)]

ORIGINAL: suki

Huff, kan tenke meg deg var vondt ja! [:o]
Godt barna ikke var i nærheten ja. God bedring til foten din. Samme som ble operert eller?

Ja selvfølgelig![;)]

Herrejessufred!
Høres skummelt ut

Virkelig hell i uhell at barna ikke var der da..

Håper det går bedre med foten, ikke akkurat sesongen for å gå barfot ute nå..

Å herreguuuud! [&o][&o] Skikkeig flaks at ungene ikke var der da det skjedde, det er så innmari fort gjort!!

Masse god bedring til foten, håper den kommer seg fort. Da Tobias fikk andregrads forbrenning på fingrene sine tok det faktisk bare noen uker før han var helt fin igjen, håper på samme raske fremgangen hos deg! [:)]

Uff, fytti så utrolig vondt og skummelt!![&o] Hell i uhell ja, men syntes synd på deg!!![&o]

God bedring!!

Back
Topp