Fikk meg en overraskelse idag..

MarsMamma

Elsker forumet
Vi har kun speil som henger høyt oppe på veggen,ingen figurspeil. Men, idag var vi på besøk hos svigermor,å hun har slikt SVÆÆÆÆÆÆRT speil som dekker hele gang-veggen...gjett om jeg fikk meg en overraskelse når jeg så str min!!
Magen min er allerede like stor som den var like før fødsel med vessla..å jeg er jo bare litt over hallveis! Jeg hadde virkelig ikke trodd jeg var blitt så huge i det siste..følte meg skikkelig feit å stor å alt..selv om jeg vet at jeg ikke har gått opp mange kiloene,så var det en liten "trøkk"..

Jeg måtte gå å sette meg litt på badet for meg selv å holde tårene tilbake..*proppa av hormoner..*[:'(][:'(][:(]

haha, stygt å le men det var litt morsomt!
Du får tenke på at den store magen innholder verdens fineste prins![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: A.Msinmamma

haha, stygt å le men det var litt morsomt!
Du får tenke på at den store magen innholder verdens fineste prins![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

hehe,jeg ler av det nå selv,men der å da kjentes det litt ut som verdens undergang,å at det var SÅÅ synd i meg!

Det er det som er så flott,uansett vondter å det ene og det andre, så ender det jo opp i noe så fantastisk :D:D <3

Huff...føler med deg, men ikke sikkert den er sååå stor selv om du tror det selv da, har du tatt mål? andre og tredje gang blir magen fort stor for så å stoppe opp[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Huff...føler med deg, men ikke sikkert den er sååå stor selv om du tror det selv da, har du tatt mål? andre og tredje gang blir magen fort stor for så å stoppe opp[:)]

neida,den er sikkert ikke såå stor, er bare det at jeg sist gang bare hadde slik liten bowling-kule mage som bare var liten å søt:) Å at denne gangen er magen svær,bred,kjempestor å lang å alt det der!

Har ikke vært på kontroll siden min første kontroll når jeg var 12 uker,men skal nå på torsdag,så da finner jeg jo ut om den er "for" stor[:)].

Back
Topp