Fikk meg en overraskelse i dag

litagoo`

Betatt av forumet
Fikk meg en overraskelse i dag.
Sjekket tlf min ved 11 tiden, og så jeg hadde 3 ubesvarte anrop fra et nummer jeg ikke kjente. Og sjekket opp dette på 1881, hvem som hadde ringt.
Og joda, det var politiet.
Shit! Hva vil de? Ikke så veldig hyggelig når de ringer, jeg ante ikke hva det var.
Ringte tilbake, og kom til en hyggelig dame, joda, hun hadde ringt meg, for noen hadde funnet lommeboken min.
Og jeg som ikke visste at jeg hadde mistet den en gang. [8D]
Takk for at det finnes såpass ærlige mennesker at de leverer tilbake ting når de finner det. Jeg hadde ingen penger i lommeboken min riktignok, kun kortene mine, men det var førerkort, bankkort osv. Jeg er så glad for at jeg fikk det tilbake! [:D]

Så godt det ikke var noe alvorlig og at de finnes ærlige mennesker som lever tilbake ting[:D]

Så bra [:D]

Husker når jeg gikk på vgs så hadde jeg flere ubesvarte fra skatteetaten eller hva det het(ligningskontoret kanskje) og da hadde en dame som jobber der funnet lommeboka mi på vei til jobb[:D] jeg var ikke klar over at den var borte[8D]

Godt det finnes noen ærlige sjeler der ute[:D] men kan banne på at om det var 5000,- i den hadde en kødd funnet den[8D] min var jo tom[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Så bra [:D]

Husker når jeg gikk på vgs så hadde jeg flere ubesvarte fra skatteetaten eller hva det het(ligningskontoret kanskje) og da hadde en dame som jobber der funnet lommeboka mi på vei til jobb[:D] jeg var ikke klar over at den var borte[8D]

Godt det finnes noen ærlige sjeler der ute[:D] men kan banne på at om det var 5000,- i den hadde en kødd funnet den[8D] min var jo tom[8D]

I know, jeg er så glad for at det ikke var penger i den. Sambo mistet lommeboken sin med 6000 kroner i for ett halvt år siden og den kom aldri til sin rette eier igjen. Bittert! Man har sjelden så mye penger i lommebok, men da drev vi med husbygging, så han hadde akkurat tatt ut penger. Kjenner jeg blir irritert igjen...[8D] [;)]
Men godt det finnes noen ærlige sjeler![:D]

Fant lommebok på HM i by`n her , fikk levert den til de som jobba der !!

Tenkte liksom , hadde jeg vært yngre ( mye yngre ) hadde jeg nok tatt den..

Back
Topp