Fikk mannen ammetåke?

Agnete

Forumet er livet
Her har min kjære alltid blitt skikkelig glemsk og gjør mye rart i tiden etter fødsel :p
Begge gangene så havner ting som ikke skal i kjøleskapet, glemmer nøkler i bilen, legger fra seg ting de merkeligste steder. Skulle tro han var skikkelig i ammetåke:p
Hvordan var det med mannen deres?

Her er han også blitt utrolig glemsk og distre. Ler godt av han av og til. :D

Han var til tider værre enn meg :-P

Han var nok litt glemsk og surrete. :p

Men ikke rart det stakkar, han løp jo rundt som den hushjelpa i tillegg til at han tok vesla på natta mellom ammingene. :D

Nei ser ikke noe grunn til at han skulle fått det.... Han har aldri tatt noe nattevåk

Jepp! Skikkelig denne gangen! Hadde noen greier som skulle returneres på posten. Spurte ham etter et par dager om han hadde returnert de. Ja da, for lengst sa han.

Så skulle jeg og lillesøster ut og kjøre bil. Jeg skulle legge vogna i baggasjerommet og hva ligger der? Alt som skulle returneres på posten....!

Mannen min leita etter sokkene sine som Han hadde på føttene i sta :P haha.

Her i huset var det flasketåka, så me var like surrete begge to, sida me tok annakvar mating om natta. ;)

Ja, han ble sikkelig surrete, han kunne kle av vesla yttertøy å legge det i kjøleskapet, mobilen la han i skapet på badet og han glemte flere ganger å ta ut motorvarmern før han kjørte. Stakkars mann, ikke barebare å bli far :)

Min mann har alltid "ammetåke" :P

Men det er han som tar det meste av nattevåken her i huset. Jeg er i koma!

Back
Topp