Fikk manducaen min i går!

Tweak

Forumet er livet
Og der har vi truffet med bæretøyet ja!

Har bæresjal men Julia liker det absolutt ikke! Hun hyler om jeg prøver... Mye kav med å få henne nedi når vi ikke får trent heller.

Men med manducaen roet hun seg ganske så kjapt. Gikk litt rundt og tok noen dype knebøy og vagget litt. Neste gang jeg så ned så var hun sovnet! Og da kunne jeg fint sitte ved bordet å spise middag med de andre og ha begge hendene fri. I tillegg skal det bli kjekt å prøve den på kjøpesenteret [:)]

Manduca anbefales i allefall!

Så kjekt du likte den! Jeg er ikke heeeelt begeistret enda - kanskje når Vilde blir større [:D]'

Her går det i bæresjal, hehe - omvendt altså [;)]

ORIGINAL: AMAF

hmm.. denne må jeg sjekke ut!
Takk for tips!
Bæresjalet vårt er IKKE akseptert[8D]

Bestilte fra syvsjal.no til 950 kr og fri frakt [:D] Og det er jo 14 dagers returrett på kjøp på nett, så du kan jo prøve den og evt returnere den? Ikke gjør som Julia og meg da og få gulp på den ved første prøving [&:]

Den er i allefall veldig grei å bruke! Må bare stille inn stroppene helt riktig etter hvert som jeg går mer med den. [:)]

så komiskt, var på denne "sjalsiden" isted og så på bæreselene, blir så forvirret over hva som funker best, men d er jo tydeligvis veldig individuellt...
men syns den ser litt lav ut i nakken? gir den god støtte her?
har lånt en babybjørn av en veninne som lille syns er grei å sitte i, men jeg er litt skeptisk grunnet all kritikk om at bb ikke er bra.. derfor ser jeg på alternativer,- men manduca blir vell litt d samme som baby bjørn??
og når d gjelder sjal blir jeg ennå mer forvirret,- her er d jo også et hav å velge mellom?!!?[8|]

ORIGINAL: Marge75

så komiskt, var på denne "sjalsiden" isted og så på bæreselene, blir så forvirret over hva som funker best, men d er jo tydeligvis veldig individuellt...
har lånt en babybjørn av en veninne som lille syns er grei å sitte i, men jeg er litt skeptisk grunnet all kritikk om at bb ikke er bra.. derfor ser jeg på alternativer,- men manduca blir vell litt d samme som baby bjørn??
og når d gjelder sjal blir jeg ennå mer forvirret,- her er d jo også et hav å velge mellom?!!?[8|]

Msnducaen kan forlenges så det er god nakkestøtte og babyen sitter ergonomisk riktig i den i motsetning til bb, men den ligner i utseende siden det er en formsydd sele. Jeg har brun og den ser veldig stilig ut! [:D]

Jeg Elsker min manduca også..kjenner nesten ikke at jeg bærer..og jeg har vaska hele huset mens en av di sitter i den,her sovner di rimelig kjapt når di kommer i den..
Deili for både mor og barn[:)]
Så den kan virkelig anbefales.

jeg får min i posten i morra - gleder meg!!!

Ååå åååååååå, dårlig gjort altså!!!! [:'(] Her har jeg overbevist meg selv om at jeg ikke trenger noen manduca, selv om jeg har veldig lyst på, og så skriver du et slik innlegg! [8D][:D] Må vel bare bestille en jeg og nå da, for jeg får så fort vondt i rygg og nakke av bb. [:-]

[hr]

Da har jeg bestilt en, dyrt å være på bv altså............[:D]

ORIGINAL: Tweak

Msnducaen kan forlenges så det er god nakkestøtte og babyen sitter ergonomisk riktig i den i motsetning til bb, men den ligner i utseende siden det er en formsydd sele. Jeg har brun og den ser veldig stilig ut! [:D]

ja, signerer dette - de får god støtte - og sitter i en bedre "froskestilling" i denne selen enn BB sin, så mindre press for ryggen deres, sånt liker vi [:D]

eneste "minuset" med manducaen kontra BB er at selene på manducaen er mye tykkere, føler de er klumpete - men det er bare kosmetisk da - for selene er mer behagelige å ha på [:D]

ang sjal så sies det ar det letteste og mest brukervennlige over lengre tid er et elastisk bæresjal, etter å ha knyttet det noen ganger foran speilet så sitter teknikken - og fordelen med elastisk er at baby kan tas inn og ut av det uten at man behøver ta det av og på - man bare etterstrammer etter hvert [:D]

men greit å låne slikt litt og prøve, eller gå i butikker og teste det ut med den lille oppi - for er dyre ting å ha liggende ubrukte [:D]

hmm.. denne må jeg sjekke ut!
Takk for tips!
Bæresjalet vårt er IKKE akseptert[8D]

Bestilte fra syvsjal.no til 950 kr og fri frakt [:D] Og det er jo 14 dagers returrett på kjøp på nett, så du kan jo prøve den og evt returnere den? Ikke gjør som Julia og meg da og få gulp på den ved første prøving [&:]

Den er i allefall veldig grei å bruke! Må bare stille inn stroppene helt riktig etter hvert som jeg går mer med den. [:)]

Tusen takk for tips!
Googlet det litt i går, og de ser fine ut :)
men er det bra å sprike så mye med beina for de små da? Så så merkelig ut.

Tenkte jeg ska titte litt på finn. etter brukt[:)]

Di skal sprike med bena,er det som er det riktige for barnet.
Jeg tittet også på finn. etter brukte,men syns di tok for mye for den,jaggu nesten ny pris så da kjøpte jeg heller en helt ny svart som var på tilbud.

Takk for infoen dere, jeg er overbevist, manduca skal bestilles[:D]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

ja, signerer dette - de får god støtte - og sitter i en bedre "froskestilling" i denne selen enn BB sin, så mindre press for ryggen deres, sånt liker vi [:D]

eneste "minuset" med manducaen kontra BB er at selene på manducaen er mye tykkere, føler de er klumpete - men det er bare kosmetisk da - for selene er mer behagelige å ha på [:D]

ang sjal så sies det ar det letteste og mest brukervennlige over lengre tid er et elastisk bæresjal, etter å ha knyttet det noen ganger foran speilet så sitter teknikken - og fordelen med elastisk er at baby kan tas inn og ut av det uten at man behøver ta det av og på - man bare etterstrammer etter hvert [:D]

men greit å låne slikt litt og prøve, eller gå i butikker og teste det ut med den lille oppi - for er dyre ting å ha liggende ubrukte [:D]

Minuset med bæresjalet er at det er så vannvittig langt og det gjør at det er litt utfordring å ta det på ute på tur... Jeg vurderer sterkt å klippe det sånn at det er lettere å ta med seg. Noen som har gjort det?

ORIGINAL: Mirus

Ååå åååååååå, dårlig gjort altså!!!! [:'(] Her har jeg overbevist meg selv om at jeg ikke trenger noen manduca, selv om jeg har veldig lyst på, og så skriver du et slik innlegg! [8D][:D] Må vel bare bestille en jeg og nå da, for jeg får så fort vondt i rygg og nakke av bb. [:-]

[hr]

Da har jeg bestilt en, dyrt å være på bv altså............[:D]

He he, dyrt å være her ja! [:D] Fikk til og med støvsugd i går jeg, med Julia i manducaen [:D] er strålende fornøyd!

ORIGINAL: Mamiso

Men er det mulig å sette babyen utover også? eller må de hele tiden være vendt inn mot kroppen vår? [8|]

-skjønner dere hva jeg mener? hehe, ammetåka tar totalt overhånd her, så klarer sjelden å forklare meg skikkelig lenger[:D]

Det er bare innovervendt med manduca for det er slik de kan sitte ergonomisk riktig... Men når de er små så er det godt for de å kunne ligge inntil mamma/pappa og skjermes litt for alle inntrykkene og når de er større så har de hodet over kanten uansett og kan se seg fint rundt om de vil. Det er også en hodestøtte som kan brukes når litt større unger vil hvile. Jeg bruker den nå til å ikke søle mat på Julia når vi spiser. Med henne i selen så kan vi jo faktisk klare å spise middag sammen! (middagstid sammenfaller ofte med våkentid for henne, selvfølgelig... I selen sovner hun kjapt [:D])

Det er bare innovervendt med manduca for det er slik de kan sitte ergonomisk riktig... Men når de er små så er det godt for de å kunne ligge inntil mamma/pappa og skjermes litt for alle inntrykkene og når de er større så har de hodet over kanten uansett og kan se seg fint rundt om de vil. Det er også en hodestøtte som kan brukes når litt større unger vil hvile. Jeg bruker den nå til å ikke søle mat på Julia når vi spiser. Med henne i selen så kan vi jo faktisk klare å spise middag sammen! (middagstid sammenfaller ofte med våkentid for henne, selvfølgelig... I selen sovner hun kjapt )

Men er det mulig å sette babyen utover også? eller må de hele tiden være vendt inn mot kroppen vår? [8|]

-skjønner dere hva jeg mener? hehe, ammetåka tar totalt overhånd her, så klarer sjelden å forklare meg skikkelig lenger[:D]

Baby bjørn sin nye comfort carrier ligner manduca, med samme stilling for beina, men kan forandres når barnet blir større slik at det kan sitte forovervendt også![:D]

ORIGINAL: januarjenta

Det er bare innovervendt med manduca for det er slik de kan sitte ergonomisk riktig... Men når de er små så er det godt for de å kunne ligge inntil mamma/pappa og skjermes litt for alle inntrykkene og når de er større så har de hodet over kanten uansett og kan se seg fint rundt om de vil. Det er også en hodestøtte som kan brukes når litt større unger vil hvile. Jeg bruker den nå til å ikke søle mat på Julia når vi spiser. Med henne i selen så kan vi jo faktisk klare å spise middag sammen! (middagstid sammenfaller ofte med våkentid for henne, selvfølgelig... I selen sovner hun kjapt )

Baby bjørn sin nye comfort carrier ligner manduca, med samme stilling for beina, men kan forandres når barnet blir større slik at det kan sitte forovervendt også![:D]

Så flott! [:D] Godt at babybjørn endelig lager noe med skikkelig sittestilling til de minste! [:D] Og ekstra godt å ha forovervendt som et alternativ litt senere!

Back
Topp