Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå så herligIrismor skrev:
Hvis du klarer å få en hund å katt til å klare seg sammen, må jo jeg kunne klare hund og baby
bakemamma skrev:
ååå så herligIrismor skrev:
Hvis du klarer å få en hund å katt til å klare seg sammen, må jo jeg kunne klare hund og baby
Jeg håper jeg får til hund og baby sammen også... Han er desverre litt redd små barn, men aner ikke hvorfor. Kan være fordi han kun er vant til store bråkete gutter, som lar han være i fred :-p
Heldigvis er han snill som dagen er lang, men hund og barn skal jo ikke stoles på sammen uansett. Så her blir det argusøyne på hunden, og babyen får ikke ligge på gulvet uten meg eller pappa'n ved siden av :-)
Irismor skrev:
Ja, her blir det og overvåkning.. Men har blitt anbefalt å ta med en av de første bleiene hjem til hunden som den får snuse på, også når du tar babyen hjem, så la hunden snuse på.. for å vise at det er nytt familie medlem osv :)
Hunden vår har pleid å sove på rommet med oss, så har begynt å vende den til å sove i bur før babyen kommer. Det går veldig fint
Irismor skrev:
DK82 skrev:
ser jo seff nå at du har skrevet det :) Hvordan er den med barn? Lyst å dele navnet?Irismor skrev:
hun er veldig nysgjerrig og vil gjerne hilse. Hvis venninna mi går med babyen på armen når den gråter så følger hun etter de rundt på stuegulvet og ser opp. Lurer sikkert på hva som er galt. Hun bryr seg ikke så lenge han ikke gråter, bare hun får hilst litt når de kommer :)
Hermine heter hun :o)
Min er og veldig nysgjerrig.. Bruker min søster sin baby som litt prøvekanin.. ;) Hun er vandt med eldre barn, som er mer ville, så vet at hvis en baby kniper litt til så vil hun ikke gjøre noe.. Men, hun synes det er utrolig gøy og slikke dem i fjeset, noe som ikke er helt populært hos mødre..
min niese prøver bare å fange tungen hennes, og vi prøver å få frem at hender er lov, men ikke fjes.. enklere sagt enn gjort
Tenkte også at babyen får plass på gulvet, akkurat som hunden har sin egen plass..
Fungerer veldig bra med min niese :)