fikk lyst å shoppe på

¤Kanonica¤

Gift med forumet
Ebay.

tips og ideer til hva jeg kan se på?
Har en haug med mp3 spillere og klokker..

ORIGINAL: slisabeth

Å ja, jeg har akkurat bestilt meg muffinsstativ

*inn å se på muffins stativ*

Jeg kjøpte øredobbstativ i fjord, genialt [:D]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Å ja, jeg har akkurat bestilt meg muffinsstativ

*inn å se på muffins stativ*

Jeg kjøpte øredobbstativ i fjord, genialt [:D]

Og, Timmy Time matboks og sekk :)

Min pjokk er hektet på Elias, men finner ikke noe om de båtene..

hva søker man for å få muffins stativ?

haha kjøpte sånne plastikk mapper til å ha utenpå Passene våre [:-]

vet ikke om det er lov å ha på engang.. Men søte er de :)

Hmm.... Ja, hva er det nå jeg har kjøpt der... Dora personlige sjokolader med tekst, dora sukkerpynt til muffins, dora muffinsformer, dora truser, peppa gris truser, icing til kaker og muffins, og "dryer sheets" til tørketrommel; altså tøymykner til tørketrommel... 

ORIGINAL: Labambie

Hmm.... Ja, hva er det nå jeg har kjøpt der... Dora personlige sjokolader med tekst, dora sukkerpynt til muffins, dora muffinsformer, dora truser, peppa gris truser, icing til kaker og muffins, og "dryer sheets" til tørketrommel; altså tøymykner til tørketrommel... 

litt hektet på dora ? [:D]

Det er det store hos den lille sjefen nå om dagen.. [8D] Eller gjorde jeg et artig søk i stad på "funny car stickers" og lo godt og lenge. Ingen tvil om hva jeg skal handle da jeg får lønn igjen... "unless you're a hemoroid, get off my ass"

Det er det store hos den lille sjefen nå om dagen.. [8D] Eller gjorde jeg et artig søk i stad på "funny car stickers" og lo godt og lenge. Ingen tvil om hva jeg skal handle da jeg får lønn igjen... "unless you're a hemoroid, get off my ass"

Haha... MÅ HA![8D]

Hvilke dryer sheets kjøpte du? Husker comfort kom med noen for en del år siden, men de forsvant igjen. Elsket lukten på de!!  Vet du om det er no tilsvarende på ebay?

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Hvilke dryer sheets kjøpte du? Husker comfort kom med noen for en del år siden, men de forsvant igjen. Elsket lukten på de!!  Vet du om det er no tilsvarende på ebay?

Jeg aner ikke hva det luktet av de som var her i landet før altså.. De jeg bestilte nå tror jeg var lavendel. Blir nok ikke lavendel neste gang, mannen var ikke helt fornøyd... [8D]

Back
Topp