Fikk litt sjokk i dag jeg...

*BalleFlass*

Elsker forumet
Var på lekeplassen med lillemor i dag og der var det 2 gutten som ikke kan ha vært mer enn 7år... Så står han ene på dissen og sier til han andre ****** se her da pule pule pule.... og gjør bevegelser frem og tilbake med hoftene.....altså vet de hva det er når de er så små? Mulig jeg er helt ute her altså, men jeg fikk litt sjokk jeg...

Jeg visste hva å pule var lenge før jeg ble 7:)

Kan jo fort plukke opp slik fra eldre barn og søsken da..uten at de nødvendigvis VET hva det er.

Hadde ei vennine som forklarte meg hva det var da jeg var på den alderen.

Har en bror som nylig ble 7 og han forklarte pappan sin forrige helg hvordan man lagde barn[&:][8D]

Det hadde han lært på skolen av de store barna.. Så de vet mer enn vi ofte tror[:)]

ORIGINAL: Speedsjarken

Samme her. Mamma har alltid sagt sannheten til oss hver gang vi har spurt om noe, så vi var tidlig klar over hva både det ene og det andre var. Fortalte det til de andre barna i barnehagen vi[8D] Mamma hadde det kjekt på foreldremøte da ja..

Jeg spurte mamma da jeg var 5-6år: "mamma, er det sant at man må pule for å få barn?"
Så jeg visste hva det var, men visst ikke helt at det var ordentlig tiss inni tiss liksom[8D]

Jeg var ikke gamle jenta når jeg løp etter de andre ungene på barnebursdag med en ballong forran skrittet og ropte : pule pule pule... Såeh... [8D]

haha....mulig det er jeg som er sær da...[8D] *gruer meg til lillemor blir større*

Jeg visste hva det ville så å være kåt før jeg var 7.

En venninne og meg har visst nok snakket om onani da vi var 5-6 år gammel og [:-]

Jeg har et søskenbarn som er 5 år eldre som lærte meg alt slikt :p
Spilte poker før jeg begynte på skolen og [8D]

Jeg kunne det da jeg var ca 3 år, men hadde nok ikke særlig stor forståelse for hva det var da [:)]
Lærte det av kusina mi som hadde sett det "live" [:D]

Jeg har slutta å bli sjokkert over sånt jeg[8|]
Skjønner jo at det blir mer og mer vanlig[:'(]

Åjada.. de har god greie på sånt i den alderen [8D]

Hadde to småttiser med mæ i bilen ei gang som sier " åffer kaller de det pule når de parre " ??? [:-][:-]
Kjørte nesten av veien jeg [:D]

ORIGINAL: Speedsjarken

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Kan jo fort plukke opp slik fra eldre barn og søsken da..uten at de nødvendigvis VET hva det er.

ORIGINAL: Vugge

Når jeg tenker tilbake på barbie-dukke-lek så var det ikke ukjent når vi var små hvertfall..[8|][:)]

haha, NEIDA!! Jeg hadde ikke DE ordene i mitt ordforråd før i 5 klasse på barneskolen- det var 1 gutt i klassen som gikk rundt å spurte ALLE jentene i klassen om de ville pule/knulle og ingen av skjønte hva han mente... de andre gutta han hadde fortalt det til bare lo... de synes det var SÅÅÅ moro... Kjempe flaut synes vi det var... Nei, uff... litt tidlig allerede som 7 åring synes nå jeg, men tidene forandrer seg jo hele tiden da, det er jo veldig annerledes nå en for 20 år siden... vanskelig det der....[8|]

ORIGINAL: *BalleFlass*

haha....mulig det er jeg som er sær da...[8D] *gruer meg til lillemor blir større*

ORIGINAL: Vugge

Når jeg tenker tilbake på barbie-dukke-lek så var det ikke ukjent når vi var små hvertfall..[8|][:)]

Jepp...

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Tror nok det her helt vanlig og det gjelder ikke barn som bare vokser opp i dag.
Jeg var bare 5 år når mamma satt foran i bilen og jeg bak, så fortalte jeg at jeg og Krister pulte i går[:-]
Mamma kjørte nesten av veien, og jeg forklarte i detaljer hva vi hadde gjort under bordet[:o][8D]

Back
Topp