Fikk litt hjerte i halsen

Kakken

Forumet er livet
VIP
Var på do istad og da jeg skulle tørke meg kom det utvanna brunt på papiret. Ble med en gang kjempebekymra! Vet det er vanlig, men jammen ikke lett når man er i situasjonen selv.
Måtte ta en test nå for å berolige meg selv og den ble heldigvis supersterk med en gang. *Puh*

Noen andre som har hatt noe sånt nå i starten?

Uff, kan tenkte meg det er ekkelt ja Men det er helt normalt med både spotting og småblødninger i begynnelsen av svangerskapet Kan jo også være du har rispet det litt når du gikk på progesteron, også kommer det litt gammelt blod nå.

Line84 skrev:
Uff, kan tenkte meg det er ekkelt ja Men det er helt normalt med både spotting og småblødninger i begynnelsen av svangerskapet Kan jo også være du har rispet det litt når du gikk på progesteron, også kommer det litt gammelt blod nå.

Ja, jeg håper noe sånt. Det sies jo at brunt er gammelt blod. Men man skvetter litt til

Ja, brunt er gammelt blod. Du har nok ingenting og bekymre deg for! Jeg har bestemt at vi skal forbli på oktober-forumet frem til vi får våre små mirakler i armene Dette kommer til å gå så bra skal du se

Line84 skrev:
Ja, brunt er gammelt blod. Du har nok ingenting og bekymre deg for! Jeg har bestemt at vi skal forbli på oktober-forumet frem til vi får våre små mirakler i armene Dette kommer til å gå så bra skal du se

Søta! 
Nei, når vi har brukt så lang tid på å komme hit, så skal vi jammen være her til oktober også 

Line84 skrev:
Ikke sant? Det har virkelig vært en lang vei med masse tanker, bekymringer, gleder, sorger osv, men nå er vi her og nå skal vi bli her

Føler det er en fellesnevner.
Bekymringer før man blir gravid, bekymringer når man er gravid og sikkert ikke mindre bekymringer når barnet er her. Hehe...

Skjønner at du skvetter litt ja. Litt brun utflod er veldig vanlig, det er sikkert ikke farlig. Du har vel brukt Crinone også, det kan gi småbødninger i skjeden. (og klumpene hindrer at det kommer ut med det samme, så det ender opp som gammelt brunt blod) Beklager den grafiske beskrivelsen!
Satser på at du slipper flere slike skremsler!

Det er som de andre sier, brunt er gammelt blod.. det er ikke noe dårlig tegn, ganske vanlig har jeg fått inntrykk av. Søstra mi hadde det flere ganger i starten, jeg har ikke hatt det..

Med min datter hadde jeg bittelitt friskt blod på papiret et par ganger, og det gikk bra!
Hadde friskt blod sist mnd også, men det gikk ikke bra. Har aldri opplevd brunt faktisk! Bank i bordet....

Men med mindre det begynner å blø mer, eller at du får smerter, ville jeg ikke bekymret meg ;) 

Var bare den ene gangen. Så da satser vi på at det bare var noe gammelt som ville ut *BankIBordet* 

Eg har nettopp småblødd i 1,5 uke, men clearblue testen min viser 2-3 uker og det stemmer, så spiren sitter nok, er nok bare overfølsomme slimhinner...

Venus83 skrev:
Eg har nettopp småblødd i 1,5 uke, men clearblue testen min viser 2-3 uker og det stemmer, så spiren sitter nok, er nok bare overfølsomme slimhinner...

Min viste 2-3 i går. Deilig å få den bekreftelsen.
Men jammen ikke moro at kroppen skal være så følsom. Hehe...
Men krysser alt for at vi er med hele veien til oktober! 

Kakken skrev:

Venus83 skrev:

Min viste 2-3 i går. Deilig å få den bekreftelsen.
Men jammen ikke moro at kroppen skal være så følsom. Hehe...
Men krysser alt for at vi er med hele veien til oktober! 

Ta en til etter helga du hvis du er usikker.. for jeg tok sånn test 5+2 tror jeg og fikk 3+.

Back
Topp