Fikk litt hetta...

Bruker52cb

Attpåklatt
Vi har vært på ul i uke 9, og skulle tilbake til lokalsykehuset neste uke (uke 12) for undersøkelse. Vi har bla kromosomfeil i familien, så det er derfor. Men så kom det brev fra sykehuset, at neste ul er flyttet til Rikshospitalet. Da fikk jeg hetta, altså. Det står spesifisert i brevet at det ikke er fordi de mistenker at det er noe galt, men at det er Riksen som haR lov til å foreta tidlig fosterdiagnostikk. Jeg forstår jo at dette bare er positivt, men jeg fikk en støkk da jeg leste brevet. Nå venter vi på innkalling til Riksen :)

Krysser fingrene for at alt går bra noe som det helt sikkert gjør ;) Fantastisk å få se lille spiren igjen da <3

iik, skjønner du fikk litt hetta ja, men så bra de sendte deg til ekspertene da:)

Ja, vi må jo bare tenke sånn. Men det føltes så mye mer alvorlig når vi blir sendt til Riksen. Samtidig har vi jo sett den lille, og er ganske sikre på at alt er bra. Håper jeg får time raskt!

Håper du får time raskt :)

Du bør få time før uke 12 da.. det er jo da slike undersøkelser blir tatt i tilfelle en skulle velge bort fosteret. Jeg ville ringt og hørt om de har funnet en time til dere, siden du er 12 uker allerede i neste uke!
Skal på en slik undersøkelse selv neste uke :)
Lykke til :)

Back
Topp