Millee89
Flørter med forumet
Hei dere
Jeg er 36 uker på vei nå.
Skal settes igang uke 38+0 grunnet svangerskapsdiabetes.
Fikk korona for 10 dager siden og fikk da tett nese, hodepine, stygg hoste og elendig form.
Jeg er bedre, men er fortsatt tett og ufattelig trøtt/utmattet.
Gruer meg sinnsykt til å føde hvis denne formen skal vare. Har blitt satt igang før med riedrypp og fikk styrtfødsel med null pause mellom riene. Med andre ord vet jeg hva det tok av energi.
Er det flere som har hatt korona her og er dere helt friske? Vet ikke om det bare var uheldig å være høygravid OG samtidig få korona...at jeg derfor ble hardere rammet enn en del andre.
Jeg er 36 uker på vei nå.
Skal settes igang uke 38+0 grunnet svangerskapsdiabetes.
Fikk korona for 10 dager siden og fikk da tett nese, hodepine, stygg hoste og elendig form.
Jeg er bedre, men er fortsatt tett og ufattelig trøtt/utmattet.
Gruer meg sinnsykt til å føde hvis denne formen skal vare. Har blitt satt igang før med riedrypp og fikk styrtfødsel med null pause mellom riene. Med andre ord vet jeg hva det tok av energi.
Er det flere som har hatt korona her og er dere helt friske? Vet ikke om det bare var uheldig å være høygravid OG samtidig få korona...at jeg derfor ble hardere rammet enn en del andre.
Hadde en forkjølelse for 1,5 uker siden der jeg testet neg 2 ganger. Begynte å bli bedre men hosten hang i. Ble verre igjen og testet pos igår og myye verre form idag. Aner ikke om det er siste innspurt eller om det nettopp har begynt