Fikk korona for 10 dager siden

Millee89

Flørter med forumet
Hei dere

Jeg er 36 uker på vei nå.
Skal settes igang uke 38+0 grunnet svangerskapsdiabetes.

Fikk korona for 10 dager siden og fikk da tett nese, hodepine, stygg hoste og elendig form.
Jeg er bedre, men er fortsatt tett og ufattelig trøtt/utmattet.

Gruer meg sinnsykt til å føde hvis denne formen skal vare. Har blitt satt igang før med riedrypp og fikk styrtfødsel med null pause mellom riene. Med andre ord vet jeg hva det tok av energi.

Er det flere som har hatt korona her og er dere helt friske? Vet ikke om det bare var uheldig å være høygravid OG samtidig få korona...at jeg derfor ble hardere rammet enn en del andre.

Hei dere

Jeg er 36 uker på vei nå.
Skal settes igang uke 38+0 grunnet svangerskapsdiabetes.

Fikk korona for 10 dager siden og fikk da tett nese, hodepine, stygg hoste og elendig form.
Jeg er bedre, men er fortsatt tett og ufattelig trøtt/utmattet.

Gruer meg sinnsykt til å føde hvis denne formen skal vare. Har blitt satt igang før med riedrypp og fikk styrtfødsel med null pause mellom riene. Med andre ord vet jeg hva det tok av energi.

Er det flere som har hatt korona her og er dere helt friske? Vet ikke om det bare var uheldig å være høygravid OG samtidig få korona...at jeg derfor ble hardere rammet enn en del andre.
Det er tre uker siden jeg fikk korona. Fikk andre dose med vaksine i november. Det er først de siste 3-4 dagene at jeg endelig er begynt å føle meg som meg selv. Altså, jeg er sliten, men mer normalt gravid-sliten. Hosten har så og si gitt seg, og jeg har fått mindre slim. Så du har enda tid hvis det blir noe lignende det forløpet jeg har hatt :)

Det er tre uker siden jeg fikk korona. Fikk andre dose med vaksine i november. Det er først de siste 3-4 dagene at jeg endelig er begynt å føle meg som meg selv. Altså, jeg er sliten, men mer normalt gravid-sliten. Hosten har så og si gitt seg, og jeg har fått mindre slim. Så du har enda tid hvis det blir noe lignende det forløpet jeg har hatt :)

Ja håper det bedrer seg... har du følt deg ekstremt utslitt?
Jeg har også to doser

Ja håper det bedrer seg... har du følt deg ekstremt utslitt?
Jeg har også to doser
Ja, kjempeutslitt. Helt slått ut, men det er bedre nå. Jeg har jo fremdeles lite energi, men tenker det er mer som normalt nå mot slutten av graviditeten.

Jeg var ferdig med min isolasjon for 1,5 uke siden, og har følt meg ganske bra de siste 5-6 dagene. Jeg er litt tett i nesa, men det blir jeg alltid på slutten av svamgerskapet, så tror ikke det er covid-relatert:) det var veldig tungt å være høygravid med covid ja! Er 39+0 i dag

Kjenner jeg blir litt skremt av at symptomene varer så lenge altså:inpain: Hadde en forkjølelse for 1,5 uker siden der jeg testet neg 2 ganger. Begynte å bli bedre men hosten hang i. Ble verre igjen og testet pos igår og myye verre form idag. Aner ikke om det er siste innspurt eller om det nettopp har begynt :facepalm:

Back
Topp