nancy drew
Forumet er livet
trodde min sønn låg fint i sengen sin... så feil kan man altså ta... hørte et digert brak og fikk da døren inn til rommet hans litt opp... han hadde klatret i en høy kleskomode og selvsagt greid å få den over seg og slik at den blokket døren... heldigvis er ikke kommoden tyngre en at jeg greide å kvelve den tilside og lenger inn i rommet (skuffene låg jo igjen over min sønn) og fikk gravd han fram...
ser ikke ut som han har fått noen store skader men har han her i sofaen hos meg i tilfelle hjernerystelse ol.... Fra nå av skal alt boltres fast altså, da detter han i hverfall bare ned, får ikke ting over seg i det minste... trodde jeg skulle få hjerteinfarkt og det som værre er da jeg ikke fikk opp døren.... ekkelt
ser ikke ut som han har fått noen store skader men har han her i sofaen hos meg i tilfelle hjernerystelse ol.... Fra nå av skal alt boltres fast altså, da detter han i hverfall bare ned, får ikke ting over seg i det minste... trodde jeg skulle få hjerteinfarkt og det som værre er da jeg ikke fikk opp døren.... ekkelt