Fikk julekorttene mine i dag

Travel mamma

Gift med forumet
hadde laget selv i photoscape og sendte inn til fotoknudsen for å fremkalle. bestilte i 13x17. Men når jeg skulle se på de nå så er jo ikke hele bildet mitt på, halve kortet/bilde er hvitt og halvparten er det jeg laget. 2 av bildene mangler og tekst.. faen altså, endeig kom de åsså er de ikke brukende.

Burde ikke de ringt og gitt beskjed om at det var sånn , hva er vitsen med å sende ut en ordre som ser sånn ut. pokker altså. jeg skal klage i morgen!!

fikk mange spørsmål og svar nå. bestilte ikke med hvit mal for å skrive, det kom ikke noe forhåndsvisning eneste var et smilefjes for at det var bra bildekvalitet for fremkalling. åååhhh, irritert nå! kan jo være at jeg har gjort en feil med bildeformatet men forventer allikevel en telefon eller mail om at dette er ikke et brukende produkt, er det å forvente for mye?

ringte en av deres butikker nå og jeg skulle ta med bilde på en minnepenn og så skulle de se på det. får heller få de til å lage nye også vil jeg prøve å få kreditert de andre

ORIGINAL: thejohan

Husket du å ta bildene i 300% da? Før du fremkalte de?
Fikk du ikke sett bildene før du bestilte?

jo, tok på 300%. gikk igjennom de hjelpende pm jeg fikk fra deg[:)]

Skjedde det samme med en venninne av meg i fjor

ORIGINAL: **Lillamumi**

Når du lager bilder på Photoscape og skal bestille på nettet så er som regel størrelsen 15X15.[:)]

jeg stilte inn størrelsen selv før jeg laget de. og laget de i 13x17

Bestiller du hjemmefra og ikke velger ekspresslevering er det ingen som ser på bildene (det er ikke små mengder bilder som går ut fra de maskinene der).

MEN det kan ha skjedd noe feil med overføringen av bildene evt ordren. Det kan de sikkert svare deg på i butikken når de får se orginalfila di. Hadde det vært meg, hadde jeg laget nye bilder til deg uten ekstra kostnad (så du hadde sluppet å få de første kreditert) dersom dette var tilfelle. Håper det ordner seg for deg!

Hilsen Fotoknudsenansatt

ORIGINAL: Bittelitta

Bestiller du hjemmefra og ikke velger ekspresslevering er det ingen som ser på bildene (det er ikke små mengder bilder som går ut fra de maskinene der).

MEN det kan ha skjedd noe feil med overføringen av bildene evt ordren. Det kan de sikkert svare deg på i butikken når de får se orginalfila di. Hadde det vært meg, hadde jeg laget nye bilder til deg uten ekstra kostnad (så du hadde sluppet å få de første kreditert) dersom dette var tilfelle. Håper det ordner seg for deg!

Hilsen Fotoknudsenansatt

får håpe det, julekort skal jeg ha uansett. dumt det skjer så kort tid før jul. får håpe de i butikken er så serviceinnstilte som deg[:)]

Jeg har også laga egne i photoscape og fremkalt.

Tok formatet 2:3(10x15) og mine blei kjempebra.

Håper det ordner seg..

Back
Topp