Fikk innleggelsespapirer i dag

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
jaggu hadde de ikke flytta meg enda en uke. Men men 24 mai. Da får jeg minimage[:)]
Dette gleder jeg meg til, selv om det burde vært skuddpremie på den som stadig har skyvi på meg. Skulle jo fått minimage denne uka, så ble det uke 20 og nå til slutt har det endelig blitt 24 mai.
Lurer på om den h...... legen skulle få prøve å spise nutribarer i 11 uker selv. De smaker halmballer og det er like før det gror halm ut av topplokket mitt.

Men Lykkis, det er en fordel da[:D]
Når du kommer på besøk, kan jeg drekka med begge hender hele helga. Ingen hemninger. Begynner ikke på pulver før uka etter[:D]

ønsker deg lykke til!!

ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: Toyah

jaggu hadde de ikke flytta meg enda en uke. Men men 24 mai. Da får jeg minimage[:)]
Dette gleder jeg meg til, selv om det burde vært skuddpremie på den som stadig har skyvi på meg. Skulle jo fått minimage denne uka, så ble det uke 20 og nå til slutt har det endelig blitt 24 mai.
Lurer på om den h...... legen skulle få prøve å spise nutribarer i 11 uker selv. De smaker halmballer og det er like før det gror halm ut av topplokket mitt.

Når du kommer på besøk, kan jeg drekka med begge hender hele helga. Ingen hemninger. Begynner ikke på pulver før uka etter[:D]

Synes nesten det høres litt skummet ut jeg...[&:]

La nå meg få skryte på meg litt da. Jeg krabber antagelig etter ei martini Asti så ofte som jeg drikker[&:]
Dessuten skal du du kjøpe Eidsvollbygningen på lørdag, det setter nok noen dempere

ORIGINAL: Mrs.Black

skjønner ikke no av denne tråden jeg...

hva er mini mage? og hva babler du om ?[:D]

Minimage= gastric bypass= slankeoperasjon

er det sån at man får snurpet igjen litt av magesekken?

lykke til i hvertfall

ORIGINAL: Thothamon

er det sån at man får snurpet igjen litt av magesekken?

lykke til i hvertfall

Takk for det.
Ja, de stifter igjen magesekken og kobler om tarmen. Slik at jeg nesten ikke får i meg mat og næringsopptaket blir mindre. Kroppen blir på en måte satt på hungersnød, og jeg raser ned i vekt

Synes nesten det høres litt skummet ut jeg...[&:]

La nå meg få skryte på meg litt da. Jeg krabber antagelig etter ei martini Asti så ofte som jeg drikker[&:]
Dessuten skal du du kjøpe Eidsvollbygningen på lørdag, det setter nok noen dempere

Hey!! Hva mener du med det?? Jeg skal jo ha en innmari innflyttningsfest der jeg!![:D]

sammen med spøkelse etter Henrik Wergeland. satser på pent vær da. Det spøker i den bygningen. liker ikke sånt jeg[&:][:)]

sammen med spøkelse etter Henrik Wergeland. satser på pent vær da. Det spøker i den bygningen. liker ikke sånt jeg[&:][:)]

Næææh.. jeg skal passe på deg jeg!![:D]

Hva vet jeg. Kanskje du er ett troll, heks kombinert med spøkelse

Back
Topp