Fikk ikke sett noe på ul i dag

bridgemamma

Forelsket i forumet
Men gyn sa det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg er tross alt bare 4+1, men hadde håpet hun kunne se plommesekken. Skal på ny ul om 4 uker. Krysser fingrene for at hun ser mer da[:)]

Jøss så rart, At hun ikke så foster sekken. Den så dem på meg når jeg var 4+3 sist. Men så lenge ho sa det ikke var noe å bekymre seg for så går det nok som det skal [;)]

Nei, ikke noe å bekymre seg for. Var på ultralyd i uke 4 i sist svangerskap og kunne ikke se noe.
Derimot når jeg kom tilbake i uke 9, kunne vi helt tydelig se en liten bylt der inne[:D]

Nei du har nok ingenting å bekymre deg over.[:)] Bra du får en til ultralyd.[:)]

Hadde du fått UL i om to uker ville hun vel sett en liten sekk med noe i...

Men om fire uker ser du jo et foster/embryo (hode, kropp og knopper til armer og bein..)

Litt dumt at man ikke kan se noe nå ja...

Det er nok litt tidlig for å se så mye, så håper du ikke bekymrer deg for det :) Om 4 uker får du sikkert se mye mer! Lykke til :)

Fikk litt angst når tinan sier hun så fostersekken sist ved 4+3, men jeg får prøve å roe meg ned. Vi er jo så forskjellige.

Det varierer veeeldig mye fra person til person, når egget befruktes eksakt etc. Og det varierer veldig mye på apparatet. Ser store forskjeller fra klinikk til klinikk. Noen får gode bilder tidlig, mens noen har til og med dårlige bilder fra ordinær. Og noen er flinkere til å lete og finne, for det er jo såpass smått ennå, så er man ikke erfaren så ser jeg for meg det kan være litt vanskeligere å finne så mye.

Så tenk på at det er en liten knert inni der som vokser akkurat nå, og til neste UL ser du mye mye mer enn du uansett ville sett på denne UL! :)

Slapp av, Som Tomlinge s, at det er forskjellig på utesyrene, og fra kropp til kropp. Men de måtte jo lete litt da. Så håper jeg ikke gjorde deg alt for nervøs men kan heller berolige deg nå. om at de måtte lete litt ekstra. Dette går fint :D

Back
Topp