Fikk igjen på skatten :D

Fikk igjen her også!! :-) Men det går nok ut til skyvedørsgarderobe i gangen...

Fikk igjen en god slump her også, hadde ikke regna med det - så jubler litt ekstra :D nå kan jeg hvertfall ta permisjon uten lønn litt ekstra :)

Fikk også igjen :D da e so deilig.. Her går noe av det til garasjen vi akkuratt har bygga.. :)

Fikk igjen en god sum, men hadde i grunn trodd det skulle vært mer.. Meeen jubler for det :D

Vi fikk også :) Kommer godt med til ulønnet permisjon

Har ikke fått sjekket enda.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi også fikk en god del :D herlig, nå kan vi også nyte lengre permisjon :)

så herlig for dere :)

vet ikke selv ennå... har enkeltmannsforetak og selv om jeg ikke tjente på det i fjor regnes jeg i utgangspunktet også som selvstendig næringsdrivendei tillegg til vanlig arb taker, så får litt mer å sende inn, men ser veldig lovende ut ;)

Jeg får også igjen, men mannen fikk smell. Håper det vil forsvinne når vi har ført på privatlån osv

Fikk igjen jeg også. Er jo aleneforsørger for nr1 nå, så betaler jo såvidt skatt :p

Vi fikk også igjen en god sum, vi bygde i fjor, så en del av det er pga byggerenta. Så nå blir det veranda på vårs. :D

Her fikk vi begge igjen :D fikk helt sjokk over hvor mye det var så her blir tur til dyreparken i Kristiansand til sommeren :D

Jeg skjønner ikke hvorfor dere alle er så overraska over å få igjen på skatten :p bare tar dere den skatten dere får på skattekortet og tenker at da går det sikkert bra? Eller har dere høyere skatt for å spare? Eller hva er greia? ^^

Jeg har satt meg så mye inn i skatt som jeg klarte, med tanker på renteutgifter på lån og sånn for å få akkurat den skatteprosenten jeg og mannen trengte for å ikke skatte noe ekstra hver månede. På den måten har vi hatt mye bedre råd enn før og har hatt muligheten til å spare en hel del. Men er jo ikke overraska heller over at jeg ikke fikk noe tilbake da!

Jeg spør sånn helst seriøst, mener ikke å være frekk eller noe.. Bare lurer på hvordan dere gjør det?!

Jeg skjønner ikke hvorfor dere alle er så overraska over å få igjen på skatten :p bare tar dere den skatten dere får på skattekortet og tenker at da går det sikkert bra? Eller har dere høyere skatt for å spare? Eller hva er greia? ^^

Jeg har satt meg så mye inn i skatt som jeg klarte, med tanker på renteutgifter på lån og sånn for å få akkurat den skatteprosenten jeg og mannen trengte for å ikke skatte noe ekstra hver månede. På den måten har vi hatt mye bedre råd enn før og har hatt muligheten til å spare en hel del. Men er jo ikke overraska heller over at jeg ikke fikk noe tilbake da!

Jeg spør sånn helst seriøst, mener ikke å være frekk eller noe.. Bare lurer på hvordan dere gjør det?!

Det er absolutt mest økonomisk å skatte det man skal hver måned, hverken mer eller mindre, så skjønner godt at du spør. For min del er det litt latskap igrunn, pluss litt uforutsigbar inntekt. Under studietida syntes jeg det var veldig greit å skatte for mye hver mnd for så å få igjen til sommeren når jeg ikke fikk stipend, og ennå ikke hadde fått lønn fra sommerjobb. Kunne selvsagt ha lagt av hver mnd, men var ikke helt der da :)

Siden jeg begynte å jobbe "ordentlig" har det vært ganske lite forutsigbart hvor mye jeg kom til å få jobbe, og jeg "tok litt i" på hvor mye jeg kom til å tjene, for å ta høyde for at det kunne bli mer jobbing enn antatt, uten å måtte endre på trekkprosenten underveis. Så det er litt latskap :) å regne ut på forhånd for hvordan det vil bli for hele året er helt håpløst..

Det er absolutt mest økonomisk å skatte det man skal hver måned, hverken mer eller mindre, så skjønner godt at du spør. For min del er det litt latskap igrunn, pluss litt uforutsigbar inntekt. Under studietida syntes jeg det var veldig greit å skatte for mye hver mnd for så å få igjen til sommeren når jeg ikke fikk stipend, og ennå ikke hadde fått lønn fra sommerjobb. Kunne selvsagt ha lagt av hver mnd, men var ikke helt der da :)

Siden jeg begynte å jobbe "ordentlig" har det vært ganske lite forutsigbart hvor mye jeg kom til å få jobbe, og jeg "tok litt i" på hvor mye jeg kom til å tjene, for å ta høyde for at det kunne bli mer jobbing enn antatt, uten å måtte endre på trekkprosenten underveis. Så det er litt latskap :) å regne ut på forhånd for hvordan det vil bli for hele året er helt håpløst..

Skjønner skjønner. Det gir jo absolutt mening :) når man ikke har fast lønn er det jo bedre å skatte for mye enn for lite i den situasjonen ja :)

-- tasting fra mobil --

Back
Topp