Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ReinbueMå ærlig innrømme at jeg ikke er 100% fornøyd med personalet. Vurderte lenge om vi skulle bytte. Hadde det oppe igjen nå nettopp. Men har funnet ut at gutten trives ekstremt godt der og han har alle vennene sine der.
jeg er enig med mammamø! jeg jeg har nå vært i praksis fire uker i 2. klasse, og det er ikke alle barna jeg liker der, men jeg oppfører meg jo som en god lærer. ser alle, og gir alle så mye oppmerksomhet som jeg kan. gjør det jeg kan for å ikke forskjellsbehandle dem. håper og tror det samme gjelder i barnehager.
men dette får meg til å tenke på noe? er vi her inne på august fornøyd med det vi ser av hvordan barnehagepersonalet behandler barna våre?
ORIGINAL: Lene1986
ORIGINAL: ReinbueMå ærlig innrømme at jeg ikke er 100% fornøyd med personalet. Vurderte lenge om vi skulle bytte. Hadde det oppe igjen nå nettopp. Men har funnet ut at gutten trives ekstremt godt der og han har alle vennene sine der.
jeg er enig med mammamø! jeg jeg har nå vært i praksis fire uker i 2. klasse, og det er ikke alle barna jeg liker der, men jeg oppfører meg jo som en god lærer. ser alle, og gir alle så mye oppmerksomhet som jeg kan. gjør det jeg kan for å ikke forskjellsbehandle dem. håper og tror det samme gjelder i barnehager.
men dette får meg til å tenke på noe? er vi her inne på august fornøyd med det vi ser av hvordan barnehagepersonalet behandler barna våre?
ORIGINAL: KathMor
Nei jeg ser den altså, alle kan ikke like alle.... Men når morsfølelsen og ønsket om å beskytted barna mine på en måte så er det så "skummelt" å tenke på at det kanskje er noen som ikke liker Emma, som kanskje ikke liker å væe rundt henne - og som mamma så blir man jo veldig lei seg... Tanken på at noen ikke liker barnet ditt [:o] huff..
Jeg er faktisk veeeeeldig fornøyd med de i barnehagen, en gjeng flotte jenter som er så engasjerte, og jeg ser hvor godt Emma liker dem, så "er ikke redd" sånn sett.... men er bare tanken [&o]
ORIGINAL: Tjukkaaa
[&o][&o][&o] får så vondt av å tenke på at noen barn ikke er likt av noen i bhg[&o][&o]
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: Tjukkaaa
[&o][&o][&o] får så vondt av å tenke på at noen barn ikke er likt av noen i bhg[&o][&o]
Ja, ble satt ut merker jeg...
Skulle ønske jeg klarte så se på det så klart som kua her, for er jo enig med det hun skriver, og ja det høres veldig fornuftig og logisk ut! Jeg er enig... Men så er det den dumme mamma-vil-beskytte-barna-sine-mot-alt- greien som slår inn kanskje... Samma om folk ikke liker meg - bryr meg ikke , men når det kommer til små barn, kanskje barna min, får jeg vondt inni meg altså... *teite meg men*