fikk høre..

edurt

Betatt av forumet
Fikk høre hjertelyden idag hos jordmor, gjett om tårene trillet[:)] Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, før idag. Trudde kanskje jeg var lengre på vei enn det jeg er. Dette er så gøy.[:)] Gleder meg for hver dag som går, selv om man er snørrete og innimellom kvalm. Men spiser godt. har kun lagt på meg 1,2 kilo. Men kiloene kommer nok.

Den opplevelsen er noe for seg selv ja [:)] Det blir mer konkret, nå er du liksom gravid. Husker at sånn var min følelse, at nå var det ikke bare noe jeg trodde liksom [:)][:)]

Gratulere med den fine opplevelsen

Åååh, det er herlig å høre det lille hjertet som slår!
Fikk høre hjertet til gutten min idag jeg også. Jeg smiler enda [:)]

Ååå, så koselig! Gleder meg til det selv![:)]

Selv om det er en stund til! Hi, hi[:D]

Ja det er fantastisk. Jeg skal i morgen å høre hjertelyden igjen.. ÅÅÅ gleder meg.. [:D]

gratulerer med den fine opplevelsen da![:)] bare vent til du får SE babyen din!!!![;)]

åh...så kos!!!!tørket tårer første gangen jeg og ja...bare gled deg til du kjenner nurket røre på seg...da ble d iallefall enda mere virkelig for meg..

ja det er en utrolig opplevelse[:D]
jeg var hos jordmora idag å fikk høre hjertelyden...den lå på 160 idag...
er det en jente[8|]
hmmm...hvem vet

første gang var fantastisk, som små pip i forhold til mine egne rolige hjertebank. idag ble jeg litt betenkt, bare 132? hmm-

Så hærlig at du har fått høre hjertelyden! [:)]
Skjønner godt hvordan du føler det ang. å ikke helt tro på graviditeten..
Skal selv til jordmora om en uke, og da gleder jeg meg stort til å høre hjertet. Kommer til å gå opp et lys for meg sikkert![:D]

Lykke til videre!![:D]

så herlig - gleder meg sånn til tirsdag - da skal vi også få høre hjertet... *sukk*

Back
Topp