Fikk høre verdens deiligste lyd<3

Krølle88

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Juliknøttene 2022
Etter to× brun blødninger/utflod (veldig små) var det ikke noe mer betryggende enn å høre den lille hesten inni magen isted :Heartred

Hjerteslagene var så kjapp at jeg nesten ikke klarte å telle. Ihvertfall 140 + i minuttet:love7

Så nå må jo dette bare gå bra. Har googlet altfor mye om MA den siste tiden. Mildt sagt livredd for det!

Er vel 10+5 nå etter Tul. Ble satt tilbake 12 dager! Skulle egentlig vært 12+3 etter menstermin:(

Men men nå skal jeg heller puste litt ut og glede meg litt mer :happy:

Gratulere :) selv så har jeg snik lyttet litt hjemme på den lille noen få ganger nå

Gratulerer! Kjedelig å bli satt tilbake, men det er jo et mye bedre alternativ enn hva du sikkert fryktet :Heartred Google er skumle greier, går bare dit når jeg må :hilarious: Og så kan det jo hende at du blir justert frem igjen senere, tul kan være litt vrien å sette en nøyaktig dato på.

Uansett, gratulerer :Heartred

Haha jeg er så svidd. Lenge siden jeg var på Tul. Da var jeg 7+4. Hørte hjertelyden med doppler som jeg har kjøpt :Heartred

Herlig med hjertelyd i dag:happy: Gratulerer! :Heartred

Kjenner igjen følelsen, jeg har hatt to blødninger med en del friskt blod. Var veldig glad på ultralyd i dag og alt var i skjønneste orden. Phuuu, nå kan jeg også begynne å glede meg.

Ja, har vært veldig beskymret, men samtidig følt meg gravid. De nevnte det kunne kanskje være det andre egget(fikk satt inn to). Får nesten på en måte håpe på det var det, og at det ikke skjer igjen. :)
Da var det sikkert det :) Gleder meg sånn til tirsdag, da er det endelig tid for tul :)

Back
Topp