Fikk høre hjertet igjen..

Ju9ta

Forumet er livet
ÅÅååååh....[:)] Vært hos JM for første gang idag,og hun var heldigvis kjempegrei..[:)] snakka sammen lenge,og glemte nesten tida..hehe..
MEn vi fikk høre hjertelyden idag[:)][:D][:)] Ble såååå letta, men ville gjerne høre hjertet lenger jeg da..
JM sa at baby var veldig aktiv idag,og "løp" nesten over hele magen min..[:)]

*lykkelig*

Å... så koselig da... var hos jm forrige uke jeg og det klaffet med engang mellom oss, var litt redd jeg ikke skulle komme overens med jm, men det var jo ikke noe problem   Hørte også   lyden da,  noe av det vakrestre jeg har hørt, tårene trillet faktisk.....   skal tilbake om 14 dager igjen da jeg har litt fødselsangst, men vet ikke helt om det er det normale eller det unormale for og si det sånn, men gleder meg faktisk til og få snakket med henne for det var som om vi hadde kjent hverandre i mange år.... veldig lett og snakke med... og det er et must nesten for meg....

ORIGINAL: snuppelura13

Å... så koselig da... var hos jm forrige uke jeg og det klaffet med engang mellom oss, var litt redd jeg ikke skulle komme overens med jm, men det var jo ikke noe problem   Hørte også   lyden da,  noe av det vakrestre jeg har hørt, tårene trillet faktisk.....   skal tilbake om 14 dager igjen da jeg har litt fødselsangst, men vet ikke helt om det er det normale eller det unormale for og si det sånn, men gleder meg faktisk til og få snakket med henne for det var som om vi hadde kjent hverandre i mange år.... veldig lett og snakke med... og det er et must nesten for meg....

Jaa,her og..[:)] følte at vi "klikka" med en gang på en måte.. Å hvis jeg ikke hadde likt hu,så hadde jeg nok bytta JM.. Du "øser" jo ut av deg noen ganger mye personlige saker til en JM,å da er d jo viktig at man "klikker"..[:)]

Back
Topp