Fikk høre hjertelyden i dag!!!

MJ-Mamma

Glad i forumet
Jeg ble ikke skuffet denne gangen når jeg var hs jordmor![:D][:D][:D]
hjerteslagene til babyen lå på 165 slag i minuttet og jeg hadde visstnok litt lav puls som lå på 64 så i dag er dagen min helt topp![:D]

GRATULERER MED HJERTESLAGENE!!! 

Skjønner at det var deilig å høre!! Er jo jente slag det[;)] 

Ja,derfor blir det ekstra spennende når vi skal til ny ul i uke 32!!![:D]
Gleder meg allerede så den tiden blir jo kjempe lang...[:)]

Ja, det er mye som føles lenge å vente på mens en er gravid...jeg har jo vært på UL, og vet at det sannsynligvis er jente, men skal på ny UL hos gynekolog 25. juli...pga. PCOS. Gleder meg som en unge til det! Er så gøy å se der inne...[:D] Deilig at det er sommer vi kan nyte i vente tiden!

ok...
unnskyld at jeg spør,men hva betyr egentlig pcos?
har hørt om det mange ganger,men enda ikke skjønt hva det betyr...

Er forkortelse på et eller annet langt ord, men er visstnok noen "drueklaser" på eggstokkene. Gjør blandt annet at jeg ikke har hatt regelmessig mens, og kan være vanskelig for mange med dette å bli gravide...Er 1 av 10 kvinner i Norge som har det.
Jeg er med i et forsknings prosjekt under svangerskapet. For de forsker på om kvinner med PCOS har verre svangerskap enn andre...er spennede å være med, får jo veldig bra oppfølging! Har jo foreløpig gått bra med meg, men er svangerskap diabetes, og forgiftning de er opptatt av å finne ut om vi har større sjangs for å få!

Hei snuppa!

Så herlig at du fikk høre fosterlyden idag!! [:D]

Er jo bare så herlig å høre den!

Glad i deg!

Klem fra meg

Gratulere med å ha fått hørt hjrteslagene...  Oii...de lå høyt de.... Hadde det vært meg hadde jeg ikke vært i tvil om at det var jente siden hjerteslagene har stemt til nå...

åh... så koselig!![:D]

Back
Topp