maltesers
Forumet er livet
Jeg var hos søstra mi igår, og hu hadde vært på hyttetur med en jentegjeng. Da hadde ei jente der fortalt om ei venninne.Hu hadde en slange. Hu hadde hatt den i flere år og visste jo at det var ulovlig....
Men den var visst snill og grei og hu hadde den med seg i senga!!!![>:][>:][>:]
Men så ville den plutselig ikke ha noe mat. Hu prøvde flere ting men slangen ville ikke ha noenting.... Og hu var fram og tilbake om hu skulle ringe til dyrlege, siden hu visste at hu hadde slangen ulovlig.
En kveld var slangen helt ute av kurs, virka rett og slett daff, og den ville fortsatt ikke ha mat. Hu hadde tatt den med i senga og bestemte seg for å ringe dyrlegen. Og hu fortalte ståa og dyrlegen lurte på hvor slangen var nå. Og hu fortalte at den lå sammen med henne i senga. Da hadde dyrlegen lurt på om hu kunne gå ut i stua å lukke døra til soverommet så kunne de ta en prat. Du skjønner det, sa dyrlegen, at nå sulter slangen seg for å spise deg!!!
JEG HADDE DAUA!!!!!!!![:o][:o][:o][:o]
Så hu ringte politiet og dyrlegen kom for å avlive slagen!!!
HErreguuuud, jeg grøsser altså!!!
Men den var visst snill og grei og hu hadde den med seg i senga!!!![>:][>:][>:]
Men så ville den plutselig ikke ha noe mat. Hu prøvde flere ting men slangen ville ikke ha noenting.... Og hu var fram og tilbake om hu skulle ringe til dyrlege, siden hu visste at hu hadde slangen ulovlig.
En kveld var slangen helt ute av kurs, virka rett og slett daff, og den ville fortsatt ikke ha mat. Hu hadde tatt den med i senga og bestemte seg for å ringe dyrlegen. Og hu fortalte ståa og dyrlegen lurte på hvor slangen var nå. Og hu fortalte at den lå sammen med henne i senga. Da hadde dyrlegen lurt på om hu kunne gå ut i stua å lukke døra til soverommet så kunne de ta en prat. Du skjønner det, sa dyrlegen, at nå sulter slangen seg for å spise deg!!!
JEG HADDE DAUA!!!!!!!![:o][:o][:o][:o]
Så hu ringte politiet og dyrlegen kom for å avlive slagen!!!
HErreguuuud, jeg grøsser altså!!!