Fikk et veldig RART besøk i stad.. *grandtante*

OdaM

Elsker forumet
For en time siden banket det på døren min. Jeg åpnet - og der stod min grandtante. Jeg rakk såvidt å si hei før hun omtrent dyttet meg til side og gikk inn. "Å hvor er lillegutt hen da?" ,spør hun mens hun kikker seg rundt.
"Han ligger å sover han", sier jeg. Så går jeg mot kjøkkenet for å finne fram noe godis. "Er det noe du har lyst på? Kaffe og påskeegg?" Spør jeg mens jeg finner frem.

Men jeg får ikke svar..
Faktisk så har det blitt underlig stille.. - før jeg plutselig hører "ååååå så skjønn da gitt...kan da vel ikke sove midt på dagen du lillevenn"
Hun har da altså gått inn på rommet hans og vekket han!![8D] Han er 5 mnd. Hadde ikke sovet lenger enn et kvarter[8|][8D]
Så kommer hun ut med han og spør om hun skal gi han litt flaske.. (Haha, herregud[8D])
"Jammen han ammes han" sier jeg, litt forvirra. Eneste jeg tenkte var vekket hun han virkelig??

For en raring! Det er første gang jeg har fått besøk av henne, men det hender vi møter henne i familieselskap eller på bytur. Hun har fått adressen vår, så hun viste hvor vi bodde. Jeg ble overrasket over at hun kom, men synes selvfølgelig det var superkoselig. Men jøss, sååå frampå trodde jeg ikke hun var. Viste ikke hvordan jeg skulle reagere![8D] å herregud!![8D][X(]

Var ikke noe mening med å poste det her, men følte bare jeg måtte fortelle det.. [8D] Noen andre som har noen "sånne rare" i familien?[:)] Hun er koselig altså, men......

Edit: Jeg må bare legge til at hun ikke har hatt barn selv, så det er tydelig at hun ikke vet heeelt hvordan de fungerer.. En 5 mnd baby SKAL sove på dagen[:D] (sånn hvis du ble i tvil..)

Da hadde jeg blitt lettere forbanna egentlig[:-]

ORIGINAL: Qualitas

Da hadde jeg blitt lettere forbanna egentlig[:-]

Joda, kjente det var liiiiiiiitt irriterende (veldig irriterende). Men hun har liksom aldri oppført jeg sånn, så jeg viste ikke "mine arme råd" haha[8D]

Hadde aldri tolerert om noen invaderte mitt hjem og mine barn på den måten! Skal tro eg hadde latt ho få høre, uansett om ho hadde besøkt meg før eller ei [8D]

Jeg hadde nok skrevet det på kontoen for begynnende demens, humret litt i skjegget, og ikke tenkt noe mer over det..

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

kan da vel ikke sove midt på dagen du lillevenn"

Du sa 5 mnd sant

"En 5 mnd gammel gutt kan da vel ikke SOVE midt på dagen han vel?! Det er jo slik vi gamle gjør"[8D] uff og uff...

Jeg hadde blitt sinna.
Misliker uanmeldte besøk nesten uansett, for jeg hadde mest sannsynlig ikke vært særlig påkledd, og huset hadde sett forferdelig ut, og jeg hadde antagelig heller ikke vært våken. Sånn var det hvertfall hos oss da snuppa var fem måneder.[8D]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg hadde nok skrevet det på kontoen for begynnende demens, humret litt i skjegget, og ikke tenkt noe mer over det..

samme her...og hun kommer ikke hver dag da...hadde blitt paff, men bare humret litt...

ORIGINAL: kasandre

Hadde aldri tolerert om noen invaderte mitt hjem og mine barn på den måten! Skal tro eg hadde latt ho få høre, uansett om ho hadde besøkt meg før eller ei [8D]

Jo, jeg ville nå trodd det om meg selv også, men jeg klarte nesten ikke å si en dritt[X(][8D] blei sååå overraska! Men så fikk jeg jo heldigvis lagt han etter et kvarter igjen, og han sover nå. Haha. Viste ikke om jeg skulle le eller gråte!

Hadde nok hatt store problemer med å forholde meg rolig da ja [8|]

hehe syns jeg ser ho.

har ei oldemor i familien som er litt koko synes jeg til tider.
Hun kunne ha funnet på slikt.

Hun var så hypp på å få stappe noe mat/flaske/kaker/krem/brus i kjeften på jenta mi enda jeg full amma.
Ble faktisk temmelig sint.

Og i jula skulle lille på 2 mnd sove (med en hel familie som kakla som et hønsehus)det var jo ikke problemet.
Jeg la han ned og han sutra litt og da spratt oldemor opp og tok han, ååååå han skriker jo dakkar lille.[8|]
gutten skreik ikke i det hele tatt.hadde hun gitt han 3-5 min så hadde han ligget rett ut.

og når han kom på fanget begynte han å surve mer og da sa jeg at han trenger å sove.
da sier hun: nei men det ville han ikke[8|]

hallo liksom du ga han jo ikke noe tid jo.

blir egentlig forbanna jeg da, spesielt når det skjer gang på gang og de får tydelig beskjed.

men i ditt tilfelle så virket hun jo litt søt også.

ORIGINAL: Froskegele

ORIGINAL: *Prinsessa

hehe syns jeg ser ho.

har ei oldemor i familien som er litt koko synes jeg til tider.
Hun kunne ha funnet på slikt.

Hun var så hypp på å få stappe noe mat/flaske/kaker/krem/brus i kjeften på jenta mi enda jeg full amma.
Ble faktisk temmelig sint.

Og i jula skulle lille på 2 mnd sove (med en hel familie som kakla som et hønsehus)det var jo ikke problemet.
Jeg la han ned og han sutra litt og da spratt oldemor opp og tok han, ååååå han skriker jo dakkar lille.[8|]
gutten skreik ikke i det hele tatt.hadde hun gitt han 3-5 min så hadde han ligget rett ut.

og når han kom på fanget begynte han å surve mer og da sa jeg at han trenger å sove.
da sier hun: nei men det ville han ikke[8|]

hallo liksom du ga han jo ikke noe tid jo.

blir egentlig forbanna jeg da, spesielt når det skjer gang på gang og de får tydelig beskjed.

men i ditt tilfelle så virket hun jo litt søt også.

Eg har ei oldemor som er sånn med mini og....kjempe irriterende innimellom!!!
Gulle mitt ligger ofte i 10-15 min og prater,og så skriker han etter smokken og sovner når han får den...men hun tar han bare opp i stede!!!
Hin dagen matet hun han med is,kake og drit!!!!Eg sa ifra klart og tydelig at det var nok no(han kan jo like godt få en banan og være like fornøyd),men ho fortsatte!!ho veit jo best!!!
Gjett kem som sovnet i sitt eget oppkast den kvelden...hadde spydd på hele seg og hele sengen stakkar.

hadde vel egentlig ikke blitt så glad.. men hun er jo litt unnskyldt..

mamma gjorde det med sønnen min på kvelden da han hadde lagt seg.. jeg ble grise sinna[:@]

Hadde pælma hu ut jeg tror jeg [:-]

hehe noen folk er rare og tar seg til rette. om det bare var en gang hadde jeg latt det gå - kjempeivrig over å se lillegutten. Men om hun kom på besøk flere ganger så hadde jeg sagt at han måtte få sove når han sov og kanskje si i fra hvilket klokkslett det er ca så hun slipper å komme da.

Back
Topp