Fikk et litt kjedelig brev idag

Olive76

Forumet er livet
der sto det sådan sirka: " synd for deg, men du får ikke skattepengene dine før oktober. Og sånn er det bare. Basta! Og du kan ikke klage. Haha!"

Eller sånn leste jeg det.

Men men. Feriepengene har jo kommet (og er stort sett brukt) så nå tror jeg at jeg skal inn og overføre mannens feriepenger til min konto[8D] (han fikk samme brev idag)

Vet ikke hva jeg skal bruke de pengene på i oktober. Det er faktisk fare for at de bare blir stående på kontoen da. Det går jo nesten ikke an[;)]

Blææææ det var kjipt!!! Jeg fikk pengene på konto i dag! Og de er allerede blitt flyttet til kontoen som huslånet blir trukket fra! Så det blir ikke store krumspring på oss heller! Men det går nå så bra at! [:D]

Åh, så surt! Jeg har ikke fått noe jeg - eller, jeg vet ikke, jeg har ikke sjekket kontofonen

haha..måtte smile litt da jeg leste din tolkning her.. haha.. du skriver så fantastisk!![:D]

kjipt at pengene ikke kommer før i oktober da.. jammen godt det er feriepengetid..[:D]

Hah, jeg fikk AKKURAT samme brevet, leste det på akkurat samme måte og[8D][:D]

jeg visste jo at jeg ville få pengene i oktober da siden vi var inne å endret på selvangivelsen... Mannen får alltid i oktober uansett.

jeg måtte ringe kontofonen jeg, og jammen hadde det kommet inn penger - 14000 kroner kommer godt med når man står uten inntekt[:)]

Så kjipt - og forferdelig plagsomt å få så mye penger i oktober og ikke ha noe å bruke dem på da[&:] Si fra om du vil donere bort noen kroner[8D][:D]

Fikk mine idag - mannen også - men de får nok snart bein å gå på gitt[:D]

Da får vi ta et stortreff i oktober sånn at du har noe å bruke pengene dine på, Olive [:D]
Det er jo for galt at de bare skal stå der liksom... [8D]

Her er også våre kommet på konto tror jeg. Kommer ikke inn på nettbanken, så regner
med det er fordi kontoen er så full at den ikke kan åpnes [8D][8D][8D]

Var inne å sjekket i mårres på alltinn for å se hva sluttsummen ble. Om de hadde funnet
på noe sprell og formert seg noe voldsomt, men den gang ei [:(][:D]
Det var det beløpet jeg fikk se tidligere ja, men det er 3245,- iallefall [:D]

Så skulle jeg inn å sjekke for mannen, for han har ført opp kjøring og bhg , og vi var spent
på hva han havnet på. Han fikk igjen 11-1200,- før han førte opp dette, men havna nå på
myyye finere 12200,- ca. [:D][:D][:D] Deeeeeeeeeeeilig!!!

så kjipt da men greit med litt penger i okt også.
Detter er vel siste året jeg får igjen i juni neste år blir det i okt siden min kjære driver eget firma.

Her var det komt inn 24 000 kr.. MEN 20 000 av dem går jo til betale ut terassen.. [:D]

Back
Topp