Fikk en utrolig trist nyhet i går..

PlasticApple©

Forumet er livet
Vet ikke om dere har fått med dere at mamma hadde fått kreft (trodde først det var lungekreft, siden det var der de fant

svulst) men nå viser det seg at det er nyrekreft.. Hun fjerna den ene nyra for 5 år siden pga kreft, å først NÅ har de funnet ut

at det er spredninger.. Så i går fikk vi beskjeden om at det er uhelbredlig kreft hun har![:(] Det eneste de kan gjøre for

henne er at hun skal få prøve en tablett behandling (som koster 53 000,- for 30 stk) som har en livsforlengene effekt og som

skal holde kreften i sjakk... Viss det funker fint så kan hun leve i mange år til. Hvis ikke så er prognosene veldig dårlige!

Hun vil jo aldri bli kvitt kreften! Så jeg håper så innderlig at den behandlingen hjelper!!!

Kan ikke se for meg en verden uten mammaen min!![:(]

Uffamei, dette var skikkelig dårlige nyheter.[:(]

Håper inderlig de tablettene hjelper henne.

Stor trøsteklem fra meg.[:)]

Uff, kan ikke forestille meg hvordan du har det jeg[:(] Jeg følte min verden raste da mamma fikk kreft for 2 år siden, jeg klarte ikke forestil meg hva som KUNNE skje (jeg har jo sett utrolig mange skjebner i jobben min)... Heldigvis var hun heldig og ble bra, men jeg synes det er veldig skummelt uansett....

Håper virkelig den behandlingen hjelper for mamman din... Dere får i alle fall ta vare på henne nå som hun er her, men det renger jeg med dere gjør også[:)]

Sender deg mange klemmer jeg[:)][:)]

Huff, det var skikkelig triste nyheter ja. Håper virkelig de tablettene kan gjøre livet hennes langt og smertefritt.

[&o][:(][&o][:(][&o][:(][&o][:(]

for en grusom beskjed å få!!!!!!!!![:o]

håper virkelig kuren virker, så ho får et lengre liv, og at ho kan leve mest mulig uten smerter.

men du: sjekk opp i hva de gjør med sånt på sykehus i sverige og dk. pappan min hadde ikke levd om ikke han hadde stått på og funnet ut ting sjøl. og da mener jeg virkelig stått på og forlangt!!!!! for han hadde de ikke tenkt å hjelpe med no. nå er han helt frisk[:)]

ORIGINAL: pupple

[&o][:(][&o][:(][&o][:(][&o][:(]

for en grusom beskjed å få!!!!!!!!![:o]

håper virkelig kuren virker, så ho får et lengre liv, og at ho kan leve mest mulig uten smerter.

men du: sjekk opp i hva de gjør med sånt på sykehus i sverige og dk. pappan min hadde ikke levd om ikke han hadde stått på og funnet ut ting sjøl. og da mener jeg virkelig stått på og forlangt!!!!! for han hadde de ikke tenkt å hjelpe med no. nå er han helt frisk[:)]

godt at pappaen din er blitt frisk[:)]
men nå har altså mamma begynt å drikke igjen... hun er periodedranker så de kaller det..[8|] Å de ga klar beskjed om at hun for all del IKKE måtte drikke nå når hun skulle samle krefter til behandlingen.. Nå holder hun på å ringe til oss å sier hun er så redd å vil ikke dø, prøver jo å trøste så godt jeg kan, men jeg blir så illsint inni meg[&o][:@] Hun må jo forstår det at hun ikke blir bedre av å drikke, selv om det kanskje kan være godt å sleppe å tenke på det, å heller drikke likom.. så begynner angsten når hun brekker av.. vet snart ikke hva mer jeg kan gjøre.. virker ut som hun rett og slett har gitt opp.

ORIGINAL: Glad70

Uffamei, dette var skikkelig dårlige nyheter.[:(]

Håper inderlig de tablettene hjelper henne.

Stor trøsteklem fra meg.[:)]

Sign!
Vanskelig å sette seg inn i en slik situasjon. Man vil jo ha mammaen sin leengst mulig - tøffe greier [&o][:(]

Så trist å høre[:(][:(][:(]

Håper moren din får leve noen år til.....

Vet ikke hva jeg skal si....[:(][8|]

Det må være en helt forferdelig beskjed å få.[&o]

Hun er nok redd stakkars, at det er derfor hun drikker nå. Håper inderlig hun klarer å se at hun må slutte med det for at behandlingen skal virke på en ordentlig måte.

uff det må være helt forferdelig!![:(]

Så trist og høre snuppa[:(][:(][:(]
sender deg en stor trøste klem

uff det var trist å hørre, håper de tab vil virke godt. sender deg ein trøsteklem..

Back
Topp