Fikk en trist beskjed idag!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Støttepedagogen til Mina skal ha permisjon ut året[:(][&:] Fikk den beskjeden idag av ped leder og jeg ble kjempe lei meg, fordi jeg er sååå fornøyd med henne. Hun er kjempe dyktig og Mina har utviklet seg masse siden hun startet der.

Hun kommer tilbake i 100% stilling fra neste år da. Det blir satt inn en vikar, men det er en ung jente som skal ta støtteped sin jobb. Hun har ingen utdannelse innen feltet. Men hun får veiledning av spes ped i fagsenteret da, men blir liksom ikke det samme..

Det var kjempetrist, og særlig når du ser endringer allerede på Mina... heldigvis er det ikke lenge igjen av året, og så håper jeg at den nye jenta er flink, selv om hun mangler utdannelsen... (men det er jo litt merkelig å sette inn en ufaglært eller?)

Nei uff så trist. Klart det blir ikke helt det samme. Men får håpe det går greit allikevel....[8|]

Huff det var trist å høre. Får håpe Mina får like god hjelp av hun nye.

Huff, jeg skjønner godt at du syns det var trist - synd at det skjer nå som Mina utvikler seg så bra. Får krysse fingrene for at hun som kommer inn som vikar får god veiledning og er av de som virkelig brenner for faget sitt (selv om hun enda ikke er ferdig utdanna).

Nå er jo året snart omme, så det går nok fort skal du se! Og den unge jenta kan nok gjøre en knallgod jobb, ihvertfall med riktig veiledning..[;)]

ORIGINAL: lenemor

Det var kjempetrist, og særlig når du ser endringer allerede på Mina... heldigvis er det ikke lenge igjen av året, og så håper jeg at den nye jenta er flink, selv om hun mangler utdannelsen... (men det er jo litt merkelig å sette inn en ufaglært eller?)

Synes jeg også. Ikke kan hun tegn heller[&o] Så det er MYE hun må sette seg inn i for å si det sånn. Hun har jobbet der kun som vikar 2 ganger i uka hittil. (assistent)

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: lenemor

Synes jeg også. Ikke kan hun tegn heller[&o] Så det er MYE hun må sette seg inn i for å si det sånn. Hun har jobbet der kun som vikar 2 ganger i uka hittil. (assistent)

Det er nok et stort minus - det er jo alfaomega å kunne kommunisere skikkelig med barn som har begrenset ordforråd!

Åhhh det var synd!!! Krysser fingrene for at den nye får god oppfølging slik at Mina får den hjelpen hun trenger!

Så utrolig kjedelig. Skjønner at det var et slag i ansiktet. Men det kan jo hende at hun nye er veldig motivert og blir bra med hjelp. Og får håpe tiden går fort sånn at den gamle pedagogen kommer tilbake!

Back
Topp