Fikk en ny "stor" blødning i går..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Og nå er jeg i allefall redd for at dette ikke går bra :/ Men det har stoppet opp og nå er det bare rester av blodet som kommer ut ved hvert tørk når jeg har vært på do. Ikke koagulert blod, men litt rødbrunt. Så det tyder jo litt på at det begynner å bli litt "gammelt"..
Har fått time til fastlegen slik at han kan se hvor det kommer fra, og så skal jeg få han til å henvise meg til tidlig ul. Hvis ikke tar jeg kontakt med ultraportalen.
Vær så snill å si at dette går bra! Fikk målt ny hcg i går, og får svar på den i ettermiddag.

Krysser fingra for at alt går bra.... <3 altid skremmende når man begynner å blø... :s

Krysser også fingre for at alt er bra, forferdelig å blø når man ikke skal, håper det bare er helt uskyldig.

Lykke til! Vet hvor vanskelig det er å gå sånn og blø og ikke vite om det er håp eller ei. :(
Håper det går bra for deg.

Hvis der ikke har vært store klumper så er nokk spiren der inne fortsatt.. håper d bare er ett sprekkt blodkar etter sex eller ett tungt løft e.l.. Varm klem

Sex har vi ikke hatt på evigheter ;) Men dette skjedde på flyet på tur hjem i går. Hadde ett løft, der jeg løfta guttungen på 16kg i frs setet og på gulvet. Og etter det begynte det å blø, og jeg blødde igjennom buksa:/ Har blødd litt i dag, men skal heldigvis til legen om 20 min. Så får han tatt en gyn.undersøkelse, slik at han kan se hvor blødningen kommer fra.

Hvordan gikk d ????? :) Håper alt stod bra til.. :)

Det viser seg at blodet siver litt lett ut fra livmorhalsen. Men legen min er optimist og krysser fingrene. Jeg blør enda, men det er bare friskt blod, og er lite som kommer ut. Men det har ikke gitt seg, på langt nær.
Han sykemeldte meg i en uke med beskjed om å ligge i ro og unngå tunge løft. Jeg selv har ikke trua, men skal inn å måle ny hcg i morgen tidlig, som kan sammenlignes med den som ble tatt i går formiddag før jeg begynte å blø.

Sååå bra :) er samme som meg da.. begynte å blø masse 2 juledag å var sikker på at jeg hadde mista, d og blødde fra inni livmora.. har hatt småblødninger etterpå å har ikke "hatt troen" men har slappa av å til nå har d gått bra.. fikk se hjerte idag.. vi krysser for at dette går fint Schnuppah !!!! så får du holde loddrett posisjon en uke nå , ikke løft noe tungt !!

Takk for det, Snoflak!<3
Fikk resultatet av gårsdagens hcg-nivå på mld for en halvtime siden, og det var oppe på 9828 :)
Så får jeg målt i morgen tidlig, og får da svar i løpet av dagen siden det er helg(slik at legen kan sammenligne) før og etter blødningene.
Fikk du konstatert at du blødde fra livmoren? Altså at legen tok en gyn.undersøkelse?

Takk for det, Snoflak!<3
Fikk resultatet av gårsdagens hcg-nivå på mld for en halvtime siden, og det var oppe på 9828 :)
Så får jeg målt i morgen tidlig, og får da svar i løpet av dagen siden det er helg(slik at legen kan sammenligne) før og etter blødningene.
Fikk du konstatert at du blødde fra livmoren? Altså at legen tok en gyn.undersøkelse?
Ja, hun sa blødningene kom fra inni livmoren .. :) Aaaner ikke hva som blødde eller om d va en tvilling eg mista eller ka d va.. Blødde ihvertfall ganske kraftig mens d pågikk..

Okei:) Jeg blødde gjennom buksa på flyet hjem fra juleferie, ble litt rød mellom føttene der jeg satt(så det ikke før jeg gikk av flyet). For meg så det ut som mye blod, men betyr nødvendigvis ikke at det var sååå mye. Alt blod ser jo mye ut når det kommer i kontakt med tekstiler osv.. Så får jeg se hvordan dagen går:)
Legen min ville jo ikke henvise meg til ul enda, siden det er så tidlig. Men skal tilbake til han neste torsdag :)

Back
Topp